خط قرمز فرماندار شهرستان دنا برای دهیاران در مورد انتخابات

دنا نما: فرماندار شهرستان دنا با مهم خواندن انتخابات هفتم اسفند خواستار مشارکت دهیاری‌ها در بهتر برگزار شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این شهرستان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ علی تاج‌امیری ظهر امروز در همایش توسعه پایدار روستاها که با حضور دهیاران شهرستان دنا برگزار شد با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌ها در روستاها منجر به توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود، اظهار کرد: دهیاران وظیفه صیانت، حفاظت و حراست از منابع طبیعی، میراث فرهنگی و کلیه اموال روستاها را دارند و کوتاهی در این خصوص از کسی پذیرفته نیست.

فرماندار دنا با قدردانی از زحمات دهیاران به برخی نکات مغفول مانده در وظایف دهیاران اشاره کرد و گفت: دهیاران باید ماهانه گزارشی از وضعیت روستاهای ارائه دهند که گزارش آنها در تصمیم‌گیری بهتر برای روستاها مؤثر است.

وی تصریح کرد: دهیاران همچنین گزارشی از سوانح، حوادث و همچنین نزاع‌های دسته جمعی و برخی حوادث و رخدادهای در روستاها ارائه دهند تا اقدامات مورد نیاز در این خصوص لحاظ شود.

این مسئول خواستار برگزاری جلسات شورای اداری روستاهای شهرستان دنا شد و افزود: در این جلسات مشکلات روستاها بررسی و در جهت رفع آن تلاش شود.

فرماندار شهرستان دنا از اجرای طرح آسفالت رایگان در روستاهای این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: جهت بهسازی و آسفالت معابر و روستاهای این شهرستان آسفالت رایگان در اختیار این روستاها قرار داده می‌شود.

تاج‌امیری با بیان اینکه این طرح با همکاری مردم و دهیاری‌ها صورت می‌گیرد، بیان کرد: عملیات زیرسازی روستاها برای آسفالت توسط مردم انجام می‌شود و قیر و آسفالت این معابر توسط بنیاد مسکن تأمین می‌شود.

وی به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود دهیاری‌ها در جهت بهتر برگزار شدن انتخابات همکاری و مساعدت کنند.

این مسئول از تدوین طرح امنیتی شهرستان دنا خبر داد و افزود: این طرح دارای اشکالاتی بود که برخی از اشکالات و مشکلات موجود در طرح رفع شده است.

تاج‌امیری تصریح کرد: دهیاران برخی تحرکات غیرقانونی و سرکشی‌ نامزدهای احتمالی انتخابات به بهانه مختلف به روستاها را به بخشداری‌ها و فرمانداری شهرستان دنا گزارش کنند.

 

۱ نظر

  • سلام،باکمال تشکروقدردانی از زحمات فرماندارمحترم شهرستان دنا و انگیزه ایشان دربهبود طرح توسعه روستایی،چون هزینه زیرساخت معابر به همکاری مردم ودهیاران سپرده شده،مشکل کار اینجاست که بودجه کم عمرانی دهیاری ها وعدم مشارکت مردمی به علت فقر وتنگدستی موانع این کارمیشود،ووظیفه دهیاران درامر انتخابات،نظارت بر اجرای سالم انتخابات و تشویق مردم به مشارکت حداکثری با عدم حمایت ازکاندید خاص است،و همسو یی با دولت ودولت مردان از الزامات دهیاری هاست،بااحترام دهیاری خونگاه مسلم حسامی پور

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.