دانشگاه یاسوج به تعهد خود در ساخت یادمان شهید گمنام عمل نمی‎کند

دنا نما: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانشگاه یاسوج متعهد شده بود که برای شهید گمنام تدفین شده در این دانشگاه یادمان بسازد اما تاکنون به این تعهد عمل نکرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ سرهنگ امرالله درفشی  با بیان اینکه هر نهادی درخواست شهید می‌کند، موظف است یادمان آن را نیز بسازد، اظهار داشت:  یادمان شهید گمنام تدفین شده در این دانشگاه را در مدت کمتر از یکسال احداث کرد.

وی با بیان اینکه بیش از ۳ سال است که شهید گمنام در دانشگاه یاسوج تدفین شده است، خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه این دانشگاه تعهد ساخت یادمان در محل تدفین این شهید گمنام داشت اما در ساخت این یادمان تعلل می کنند و پس از گذشت بیش از ۳ سال هنوز خبری از یادمان نیست.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این اداره کل نمی‎تواند اعتباری بابت این موضوع به دانشگاه اختصاص دهد، خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه نبود اعتبار را  مهمترین مشکل در ساخت یادمان شهید گمنام می‎دانند، این در حالی است که دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در کمتر از یکسال به تعهد خود در ساخت یادمان عمل کرد.

درفشی تعلل در ساخت یادمان شهدای گمنام را پذیرفتنی ندانست و بیان کرد: خود دانشگاه یاسوج باید پیگیر جذب اعتبار باشد و موضوع ساخت این یادمان را در اولویت قرار دهد.

وی با بیان اینکه در زمان مدیر سابق این دانشگاه، قول دادند که این یادمان را بسازند اما تاکنون عملی نشده است، تصریح کرد: پیگیر تشکیل جلسه‎ای با مدیر فعلی دانشگاه و بررسی علت‎های این تعلل هستیم.

منبع:تسنیم

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.