ظهیرنژاد بعنوان سرپرست اداره امور آب شهرستان دنا معرفی شد

دنا نما: با حضور فرهادی معاون حفاظت شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویر احمد و فرماندار دنا، محسن ظهیر نژاد به عنوان رئیس جدید امور آب در شهرستان دنا منصوب و از علی پور رئیس پیشین این دستگاه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ شرکت امور آب از سال ۸۸ با حضور علی علی پور کار خود را در شهرستان دنا آغاز کرده و این دومین تغییر مدیریتی این مجموعه در شهرستان دنا است.

ظهیرنژاد با مدرک فوق لیسانس عمران آب چهار سال مدیریت در حوزه مهندسی رودخانه و سواحل شرکت امور آب استان را در کارنامه خود دارد.

فرماندار دنا در حاشیه این مراسم تکریم و معارفه، گفت: بحث مدیریت منابع آب در شهرستان با توجه به پدیده خشکسالی عرصه آب بیشتر از حوزه آبهای سطحی است که قطعا با مشکلاتی روبرو هستیم، و انتظار براین است با توجه به این عوامل مدیریت منابع آب به خوبی و پشتوانه علمی و کارشناسی انجام گیرد .

معاون حفاظت شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: در شهرستان دنا ۷۰ حلقه چاه وجود دارد که ۴۳ عدد از این چاهها مجاز و مابقی غیر مجاز اند.

رسول فرهادی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید این شرکت در شهرستان دنا در ابتدا با اشاره به اهمیت حوزه امور آب در شهرستان دنا گفت شرکت امور آب منطقه ای استان در سال ۸۸ اقدام به استقرار اداره امور آب در شهرستان دنا کرد که با توجه به اهمیت شرایط دنا و بهمئی این شرکت در این دو شهرستان راه اندازی شده است.

فرهادی ضمن ارزیابی عملکرد موفق علی پور رئیس پیشین این شرکت طی هفت سال گذشته گفت:تغییر و تحول در این اداره از روی نارضایتی نبوده و از وجود علی پو در سایر مسئولیتها استفاده می شود.

معاون حفاظت و بهر برداری شرکت آب منطقه ای استان ضمن تاکید به لزوم رضایت مندی مردم از این دستگاه به بیان شرایط شهرستان دنا و پتانسیل های آن اشاره کرد.

فرهادی با بیان اینکه قریب به ۷ / ۱ میلیارد متر مکعب آب جاری در شهرستان دنا وجود دارد گفت:در این شهرستان ۶۰ مجوز پرورش ماهی صادر شده است که مدیریت همچین مجموعه ای کار سنگین و حساسی است.

وی مدیریت منابع آبی را از دیگر الزامات امور آب شهرستان دنا عنوان کرد و خاطر نشان ساخت:در شهرستان دنا ۷۰ حلقه چاه وجود دارد که ۴۳ عدد از این چاههای مجاز و مابقی غیر مجاز هستند که نیاز به تعیین تکلیف دارد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.