نابودی جنگل در سادات محمودی بخش پاتاوه به دلیل عدم سوخت رسانی

دنا نما: شانزدهمین نشست شورای اسلامی با حضور مدیرعامل جدید شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که در آن از موضوعاتی به خصوص توزیع نفت در برخی روستاها با دو برابر قیمت سخن به میان آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ عصر دیروز شانزدهمین نشست شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به منظور بررسی مسائل و مشکلات مردم و ارائه پیشنهادات در حوزه سوخت (پخش فراورده‌های نفتی و گاز) جهت ارائه خدمات مطلوب در این حوزه با حضور اعضای این شورا و مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد در سالن جلسات شورای مرکز استان برگزار شد.

البرز محمدی در این نشست با اشاره به اینکه تاکنون هیچ‌گونه سوخت‌رسانی در شهرستان لنده انجام نگرفته خواستار پیگیری و بررسی مشکل سوخت این شهرستان شد.

نماینده شهرستان لنده در شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به جایگاه سی‌.ان‌.جی این شهرستان اشاره و عنوان کرد: با توجه به اینکه این جایگاه چندین بار مورد دستبرد قرار گرفته نسبت به تعویض مکان یا محصور شدن آن جهت حفاظت بیشتر اقدام شود.

امان‌الله چیره‌نژاد نیز در ادامه به دو بخش سرآسیاب و ممبی شهرستان بهمئی اشاره کرد و افزود: با توجه به جمعیت بالای این بخش‌ها گازرسانی به این دو بخش از ضروریات است.

نماینده شهرستان بهمئی در شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر پیگیری پروژه گازرسانی روستای کت این شهرستان، گفت: باید نظارت و دقت بیشتر در اجرای این پروژه‌ها انجام گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه روستای پاگچی شهرستان بهمئی آخرین روستای مرزی با استان خوزستان است و تاکنون حتی یک خانوار از این روستا به شهر مهاجرت نداشته خواستار اعطای نمایندگی نفتی به این شهرستان شد.

ایوب فلسفی به عدم گازرسانی در بخش پاتاوه اشاره و افزود: انتظار داریم پیگیری بیشتری جهت احداث جایگاه بنزین و گاز در پاتاوه صورت گیرد.

نماینده شهرستان دنا در شورای اسلامی استان در ادامه با عنوان اینکه در آستانه فرا رسیدن فصل سرما هستیم، بر سوخت‌رسانی به حوزه سادات محمودی تاکید کرد و گفت: در بخش سادات محمودی هیچ‌گونه سوخت‌رسانی انجام نشده و مردم مجبورند جهت تامین سوخت خود از درختان استفاده کرده و باعث تخریب و نابودی محیط زیست شوند.

محمدمهدی حیدرخواه نیز در این نشست از مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خواست بر خودروهای سیاری که نفت را به مناطق روستایی حمل می‌کنند نظارت بیشتری صورت گیرد.

نماینده شهرستان بویراحمد در شورای اسلامی استان با عنوان اینکه این خودروها نفت را به قیمت تقریبا دو برابر به مردم می‌فروشند، خواستار نظارت بیشتر بر توزیع سوخت در مناطق روستایی شد.

وی در پایان به وضعیت جایگاه سی‌.ان‌.جی مارگون اشاره و یادآور شد: این جایگاه بعد از هر یک ماه کار کردن تقریبا دو ماه تعطیل است و از مسئولین می‌خواهیم جهت بررسی مشکل و رفع آن اقدامات لازم را انجام دهند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.