دولتمردان آمریکا تغییر نظام در ایران را به گور خواهند برد

دنا نما: نماز وحدت بخش جمعه این هفته شهر پاتاوه به امامت حجت الاسلام سید علی بهشتی سرشت امام جمعه موقت شهر پاتاوه برگزار گردید.خطیب جمعه در خطبه عبادی نماز با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی ،به معانی وتفسیر کلمه تقوا پرداخت واظهار کرد: تقوا یعنی رسوخ روح خشیت و خدا ترسی در عمق وجود انسان و پدید آمدن حالت پرهیز و اجتناب از هر عملی که نافرمانی خداوند سبحان محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما؛ خطیب جمعه پاتاوه به گناه کبیره حق الناس اشاره و گفت: یکی از گناهانی که با توبه هم قابل جبران نیست در قیامت حق الناس است، وبزرگترین سوره قرآن سوره بقره و بزرگترین و طولانی ترین آیه قرآن در سوره بقره مربوط به حق الناس است.

وی افزود: هر گونه تجاوز، تقلب، غش ومعاملات ربوی و رشوه و خرید و فروش وسایل فساد در تحت قانون حق الناس هستند.

حجت الاسلام سید علی بهشتی سرشت همچنین تاکید کردکه حق الناس اینقدر مهم است که شهید با آن همه مقام و درجه، اگر گردن او حق الناس باشد خدا از آن هم نمی گذرد.

حجت الاسلام والمسلمین افشار در خطبه دوم نماز به بیانات مقام معظم رهبری در مورد کلمه نفوذ در هفته های گذشته اشاره وبیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ هدف دشمن از برجام نفوذ است و آنهم نفوذ سیاسی و اقتصادی و فرهنگی است.

خطیب موقت پاتاوه به تشریح نفوذ پرداخت و تاکید کرد: نفوذ سیاسی یعنی اینکه بین رهبر که همان ولایت است و مردم جدایی بیاندازند و نفوذ اقتصادی یعنی واردات از خارج زیاد شود و صادرات کم، کار خانه ها تعطیل بشود و وابسته به خارج بشویم و خودمان چیزی تولید نکنیم و نفوذ فرهنگی از طریق جنگ نرم، وضربه زدن به اعتقادات دینی ما امکان پذیر شود.

وی افزود: امکان دارد نفوذ از طریق افرادی که از مسیر ولایت مداری خارج شده اند انجام پذیرد، وهمانطوری که حضرت آقا فرمودند؛ الفبای ادبیات وصحبت های آمریکا چه قبل از برجام و چه بعد از برجام تغییر چندانی نکرده و به آمریکا نباید اعتماد کرد و سخنان نامزد ریاست جمهوری آینده آمریکا، که گفته هدف آمریکا از مذاکرات هسته ای تغییر نظام ایران است؛همانند دیگر روسای گذشته و حال آمریکا فاقد وجاهت قانونی است و در تاریخ گم خواهد شد.و این آرزو را به گور خواهند برد.

خطیب جمعه فرارسیدن ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را تبریک گفت واظهار داشت :بسیج یک کلمه مقدس است واخلاص، راز ونیاز با خدای خود، بصیرت داشتن ، ولایت مداری  و خدمت به مردم از خصوصیات یک بسیجی واقعی است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.