وظیفه همه مسئولان و مجلس شورای اسلامی توجه به معیشت و کرامت معلمان است

دنانما: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح کرامت معلمان در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ غلام‌محمد زارعی در نشستی که با حضور مسئولان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد اظهار کرد: آموزش و پرورش مهم‌ترین نقش را در سازندگی جامعه بر عهده دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بر همین اساس مهم‌ترین رکن در هر جامعه‌ای نظام تعلیم و تربیت است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تبیین و تحلیل نقش تاریخی آموزش و پرورش و معلم در هر جامعه‌ای تصریح کرد: معلم در همه ادوار برای همگان قابل تعظیم و تکریم بوده زیرا کار معلمی خدایی است و رسالت ما در مجلس شورای اسلامی هم این است که برای چنین هدفی اقدام کرده و حمایت لازم از معلمان کنیم.

وی تبیین کرد: وظیفه همه مسئولان و مجلس شورای اسلامی توجه به معیشت و کرامت معلمان است که در موضوع معیشت موضوعاتی همانند پرداخت پاداش مناطق محروم و طرح رتبه‌بندی صورت گرفته و در موضوع احترام و کرامت معلمان نیز این موضوع در کمیسیون فرهنگی مجلس در حال تدوین و بررسی است.

زارعی بیان کرد: در حال حاضر باید به سوی احیای انضباط آموزشی و نظارت دقیق آموزشی و تربیتی در مدارس باشیم که زمینه آن در شهرستان بویراحمد با مدیریت جدید مهیا شده است.

در این دیدار مدیر آموزش و پرورش بویراحمد نیز با بیان اهمیت و نقش معلم در سازندگی جامعه تصریح کرد: همه وظیفه داریم با استفاده از نیروهای متعهد و امانتدار و شایسته زمینه پیشرفت وتعالی را به وسیله نظام تعلیم و تربیت فراهم کنیم.

سید علی‌اکبر هاشمی تصریح کرد: نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش نهادی مقدس بوده که لازم است از هرگونه فعالیتی که به سرنوشت فرزندان جامعه آسیب می‌رساند، به شدت بپرهیزیم.

وی متذکر شد: با تقویت آموزش و پرورش بسیاری از مشکلاتی که در جامعه وجود دارد برطرف خواهد شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.