اولویت بندی استعدادها تقویت و رشد اشتغال پایدار را فراهم می کند

دنانما: جلسه کارگروه اشتغال به ریاست علی تاج امیری فرماندار دنا با حضور اعضاء و مدیران بانکهای عامل تشکیل شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛فرماندار دنا در این جلسه گفت: یکی از مشکلات اساسی امروزبحث بیکاری و رفع اشتغال بوده که در گذشته بنا به درآمد کشور بخشی از این اشتغال از طریق استخدام دولتی انجام می شد و اکنون به دلایل شرایط خاص کشور محدود گردیده است.
فرماندار دنا گفت: شهرستان دنا دارای پتانسیل های خاص در زمینه تولید و اشتغال، گردشگری، فرهنگی، بازاریابی و صنوف مختلف بوده، نیاز هست با شناسایی هر چه بیشتر ظرفیت ها و مشاغل بومی منطقه زمینه اشتغال جوانان را فراهم آوریم.

رئیس شورای اشتغال و سرمایگذاری شهرستان دنا ایجاد فرصت های شغلی متناسب با ظرفیت های منطقه ای را بسیار مهم و حیاتی خواند و تصریح کرد: مسئولین باید از فرصتهایی که در منطقه مغفول مانده از جمله جذب سرمایه گذار و ایجاد بازار کاردر جهت توسعه اقتصاد و اشتغال استفاده نمایند.
تاج امیری اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی که از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده امروز یکی از برنامه های دولت تدبیرو امید در همه زمینه ها در جهت تولید ملی به ویژه اشتغال بوده، نیاز هست که در همه مکانها و ادارات استخدام را از ذهن یک فارغ التحصیل خارج نماییم و آنها را به سمت تولید وتقویت صنعت ملی هدایت کنیم.

فرماندار دنا با تاکید بر لزوم ایجاد تعامل وهمدلی بین نهادهای متولی بخش اشتغال افزود: با همدلی و وفاق جمعی و پیگیری ظرفیت های اشتغال در شهرستان و اولویت بندی استعدادهای شهرستان در بخش اشتغال می توان موجبات تقویت ورشد اشتغال پایدار را در شهرستان فراهم کرد.
در پایان اعضای کارگروه هر یک به به بیان ارائه گزارشی از وضعیت اشتغال و تسهیلات اشتغالزایی پرداختند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.