دولت به تنهایی نمی تواند استان را از عقب ماندگی تاریخی خارج کند

دنانما: سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آئین افتتاح همزمان طرح های عمرانی بسیج استان که به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار می شد اظهار کرد: امام(ره) با نگاه خاص خود نسبت به مردم بر این باور بود که با کمک و همراهی آنها می‌توان همه موانع، مشکلات و چالش ها را پشت سر نهاد و به اهداف الهی دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد، بسیج را کارنامه درخشان ابداع شده توسط بناینگذار انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: بسیج فرمولی برای حل همه مشکلات است که امام راحل با پایه گذاری آن سطح هرم قدرت را از نیروهای مسلح به سمت نیروهای مردمی تغییر داد.

استاندار استان بااشاره به اینکه بسیج پاسبان اصلی انقلاب است گفت: بسیج با هدف الگوسازی برای اقشار مختلف مردم و کمک به دولت در خصوص اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کرد که موفقیت های چشم گیرو کارنامه درخشانی همچون دیگر عرصه ها نیز بدست آورد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه تفکر کارآمد و روحیه والای بسیجی در عمل نیز به اثبات رسیده است؛ افزود: موهبت وجودی بسیج از منظر کارآمدی و اجرایی نه در کشورایران اسلامی که در منطقه نیز به منصه ظهور رسیده است.

وی بسیج را در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی پیشتاز دانست و تاکید داشت: بسیج در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد عملکرد مناسب و کارهای بزرگی انجام داده است .

خادمی عقب ماندگی و محرومیت استان را تاریخی دانست و گفت نیاز است سپاه و بسیج با عملکردی که از خود نشان داده است باسرعت عملی که دارد استان را به جایگاه اصلی خود برساند.

وی گفت: دولت باید با نیت خالص و عملکرد مناسب فرصت خدمت به مردم را از دست ندهد کما اینکه دولت به تنهایی نمی تواند استان را از این عقب ماندگی خارج کند ونیاز است بسیج و سپاه یاریگر دولت باشند.

وی سپاه و بسیج را طلایه داران ۸ سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت طلایه داران جنگ سخت دیروز مدافعان جنگ نرم امروز و پیشگامان عرصه های فرهنگ ، اقتصاد و محرومیت زدایی کشور هستند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.