صدور حکم قتل شب قدر یاسوج و قرار گرفتن در مرحله استیذان

دنانما: رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرونده قتل شب قدر یاسوج در مرحله استیذان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد دیشب با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در محل اداره‌ کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مزارعی رئیس‌ کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: رمز پایداری نظام جمهوری اسلامی در استقرار تفکر بسیجی در کشور است.

وی ادامه داد: بسیج امروز پر صلابت در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها حضور دارد و برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی تلاش می‌کند.

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است، بیان کرد: در حال حاضر امنیت کاملی در استان برقرار است.

وی توضیح داد: یکی از جرائمی که در استان به صورت یک معضل وجود دارد نزاع‌های دسته‌جمعی است که از خردادماه امسال با برخوردهای ریشه‌ای و پیشگیرانه‌ای که شده، کاهش ۲۲ درصدی این گونه نزاع‌ها را مشاهده می‌کنیم.

مزارعی بیان کرد: در طول این مدت تعداد سه قتل رخ داده که به سرعت مورد پیگیری قرار گرفته و اکنون یکی از آن‌ها یعنی قتل مربوط به شب قدر شهر یاسوج که در کمترین زمان ممکن حکم آن صادر شد در مرحله استیذان است.

رئیس‌ کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به کاهش جرائم دیگر در استان اشاره و تبیین کرد: پیشگیری از وقوع جرم مهم‌ترین موضوعی است که دستگاه قضایی در استان به دنبال آن است تا بتوانیم با فرهنگ‌سازی جرائم را کاهش دهیم.

وی از حضور فیزیکی همه ارکان قضایی استان در سطح شهرها و اماکن یاد کرد و گفت: همین حضور باعث شده تا بتوانیم در راستای برقراری امنیت حرکت کنیم.

این مسئول ارشد قضایی به برخی مشکلات در زمینه امکانات اشاره کرد و افزود: در حوزه عمرانی هر چند تلاش‌هایی صورت گرفته اما باز هم کمبودها محسوس است.

مزارعی در پایان یادآور شد: در زمینه مسکن کارکنان و موضوعات رفاهی کارکنان مشکلاتی داریم که امیدواریم برطرف شوند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.