اجتماع بزرگ بسیجیان نواحی مختلف کهگیلویه و بویراحمد در مصلی بزرگ یاسوج در پنجم آذرماه

دنانما: جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنجم آذرماه اجتماع بزرگ بسیجیان نواحی مختلف استان در مصلای یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ سید فتح‌محمد حسینیان با تبریک هفته بسیج به دلاورمردان بسیجی در عرصه‌های مختلف علمی، آموزشی، اقتصادی، جهادی و محرومیت‌زدایی اظهار کرد: سازمان بسیج در پنجم آذر ماه ۵۷ به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش موثر و بی‌بدیل بسیج در عرصه‌های مختلف امر به معروف و نهی از منکر، تهاجم فرهنگی و اقتصاد مقاومتی اذعان کرد: بسیج با داشتن تجارب خوب خود تاکنون موفقیت‎‌های خوبی را در عرصه‌های مختلف کسب کرده است.

وی با اشاره به تهدیدات دشمنان علیه انقلاب و نظام تصریح کرد: بسیجیان بهترین گزینه برای خنثی کردن تهاجمات فرهنگی دشمن هستند و همواره با استمداد از الطاف الهی و تکیه‌ بر توان خویش در صحنه مبارزه با دشمن حضور داشته و تمامی نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌کنند.

حسینیان با بیان اینکه دشمن از اقتدار، عزت، هوشیاری و منش بسیجیان واهمه دارد و سعی در ضعیف خواندن آنها دارد، گفت: بسیج در تمامی عرصه‌ها حضور فعال و چشمگیری داشته و اقتدار خود را به جهانیان ثابت کرده است.

این فرمانده ارشد نظامی در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تفکر و روحیه بسیجیان در رفع محرومیت‌زدایی، توسعه و پیشرفت استان اذعان کرد: بسیج نمایانگر تجدید میثاق و پیوند ملت ایران با آرمان‌های امام و رهبری است.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج  و روز شمار این هفته تصریح کرد: برنامه‌های متعددی در سطح نواحی مختلف استان همزمان با آغاز هفته بسیج شروع و به اجرا گذاشته شده است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تقدیر از بسیجیان نمونه، برگزاری شب شعر ویژه بسیج، سرکشی از خانواده ایثارگران و شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی را از برنامه‌های هفته بسیج در سطح استان عنوان کرد و گفت: افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

حسینیان از اجتماع بزرگ بسیجیان نواحی مختلف کهگیلویه و بویراحمد در مصلی بزرگ یاسوج خبر داد و گفت: این مراسم باشکوه و بزرگ پنجم آذرماه ساعت هشت صبح واقع در مصلی بزرگ یاسوج برگزار می‌شود که از عموم بسیجیان و مردم استان دعوت می‌شود در این مراسم باشکوه شرکت کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.