بازدید آیت الله ملک حسینی از روستاهای بخش مارگون بویراحمد

دنانما: نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان به فکر برق، گاز و آب مردم هستند اما به فکر قلب مردم که همان ساخت مسجد و حسینه است، نیستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی صبح امروز به همراه مسئولان استانی و شهرستانی از منطقه محروم شهر مارگون بازدید کرد و در این دیدار مردم مناطق مختلف از جمله جوبریز مشکلات منطقه خود که کمبود آب شرب سالم، نبود امکانات ورزشی برای جوانان و نبود مسجد و حسینیه بود را بیان کردند.

آیت‌الله ملک‌حسینی در جمع مردم منطقه جوبریز با اشاره به مشکلات گفته شده از سوی مردم اظهار کرد: خوشبختانه این مشکلات اندک است و ارائه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در این مناطق محروم قابل تقدیر است.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: هدف از آمدن مسئولان تکرار وعد‌ه‌‌های گذشته نیست بلکه مشکلات جدید مردم و منطقه را از نزدیک ببینند و در رفع آن تلاش می‌کنند.

وی عنوان کرد: مسئولان باید بین مردم حضور مستمر داشته باشند تا از نزدیک ببینند که کارهای گذشته به چه میزان انجام شده و برای آینده تصمیم بگیرند چرا که وعده‌های سطحی و دم‌دستی که مسئولان به مردم می‌دهند عملی نمی‌شود.

آیت‌الله ملک‌حسینی اظهار کرد: رفع مشکل آب این منطقه بسیار حیاتی و ضروری است، خود مردم با برنامه‌ریزی و صرفه‌جویی در مصرف، آب را بین همه خانوار‌ها تقسیم کنند تا زمانی که اصلاح شبکه آب منطقه انجام شود.

وی با بیان اینکه مسئولان به فکر برق، گاز و آب مردم هستند اما به فکر قلب مردم که همان ساخت مسجد و حسینه است، نیستند، افزود: مردم باید در این شرایط دل به کمک مسئولان برای ساخت مسجد و حسینه نبندند بلکه خود در خصوص ساخت مسجد همت بگمارند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد مسجد را محل ایجاد و گسترش معارف دینی عنوان کرد و گفت: نباید از مساجد صرفا برای مراسم‌ فاتحه‌خوانی استفاده شود چرا که مسجد مهم‌ترین سنگر و پایگاه برای دفاع از اسلام است و باید محل رشد آموزه‌های دینی و برگزاری حلقه‌های صالحین باشد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.