حماسه ۹ دی موجب تداوم نظام و انقلاب شد

دنانما: امام جمعه یاسوج گفت: حماسه ۹ دی موجب تداوم نظام و انقلاب شد و حضور به موقع مردم در صحنه نیز توطئه شوم دشمنان برای براندازی نظام را خنثی کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی روز سه شنبه در نشست ستاد بزرگداشت ۹ دی کهگیلویه و بویراحمد افزود: مردم ستون فقرات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و پیروزی انقلاب اسلامی، ناکام ماندن دشمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس و موفقیت کشور در مساله انرژی صلح آمیز هسته ای همگی مرهون حضور گسترده مردم در تمام عرصه ها است.

وی بیان کرد: حماسه ۹ دی ایام الله است و باید به طرز باشکوهی در نقاط مختلف کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد برگزار و زنده نگهداشته شود.
حسینی اظهار کرد: مساله مهم بصیرت همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است و باید مردم به طور عملی به آن توجه کنند تا نتیجه بخش باشد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: با حضور آگاهانه قشرهای مختلف ملت ایران در حماسه ۹ دی توطئه های شوم دشمنان برای براندازی نظام و انقلاب خنثی شد.
حجت الاسلام سید جواد خاضع افزود: این حضور در دفاع از نظام، انقلاب و حمایت از ولایت فقیه بود و به همین دلیل ارزش و اهمیت چشمگیری دارد.
وی بیان کرد: مبدا حرکت مردم در حماسه ۹ دی از مساجد بود و گفتمان این حماسه تاریخی و ماندگار نیز اسلام خواهی و تفکر عاشورایی بوده است.
خاضع اظهار کرد: حماسه ۹ دی نشان داد که ملت ایران در شرایط دشوار، حساس و غبارآلود فتنه دارای بصیرت کافی بوده و حق را از باطل تشخیص می دهند.
وی عنوان کرد: نظام و انقلاب به مردم متکی بوده و وفاداری آنان به نظام و ولایت فقیه یک نعمت ارزنده است و یکی از مولفه های قدرت کشور نیز حضور مردم در عرصه ها و صحنه های مختلف است.
خاضع ابراز داشت: هدف اصلی از بزرگداشت مناسبت های مختلف ملی از جمله حماسه ۹ دی قدردانی از ولایتمداری ملت ایران و وفاداری آنان به نظام و انقلاب است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیام های حماسه ۹ دی باید بیش از پیش برای مردم و به ویژه نسل جوان تشریح و تمام ابعاد آن آگاهی بخشی شود.
خاضع گفت: رویکرد برنامه های سالروز حماسه ۹ دی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد تبیینی و تحلیلی و بیان نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در خنثی کردن فتنه ۸۸ و دفاع معظم له از نظام و انقلاب خواهد بود.
وی بیان کرد: حماسه ۹ دی متعلق به هیچ حزب، جناح، گروه، جریان و یا قشر خاصی نیست بلکه حرکتی مردمی و خودجوش برای دفاع از نظام و انقلاب و حمایت از ولایت فقیه بود.
خاضع اظهار کرد: رسانه های کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش از ظرفیت و قابلیت خود برای تشریح زوایای مختلف حماسه ۹ دی استفاده بهینه کنند.
وی عنوان کرد: مهمترین برنامه های گرامیداشت ششمین سالروز حماسه ۹ دی در کهگیلویه و بویراحمد شامل برگزاری شب شعر، برپایی نمایشگاه عکس، مسابقه خاطره نویسی، میزگردهای تحلیلی و تبیینی در صدا و سیمای مرکز استان با حضور کارشناسان و صاحبنظران، کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها، نشست های بصیرت افزایی در مساجد و بقاع متبرکه، توزیع اقلام فرهنگی و انجام تبلیغات شهری است.
خاضع ابراز داشت: مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور سخنران ملی و از ساعت ۱۰ صبح در مصلای امام خمینی (ره) یاسوج و سایر نقاط کهگیلویه و بویراحمد آغاز می شود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: اهمیت چشمگیر حماسه ۹ دی بر هیچ فردی پوشیده نیست و پیام بارز آن نیز دفاع از نظام و انقلاب و حمایت از ولایت فقیه است.
حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر افزود: حماسه ۹ دی روزی مهم در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی بوده و همواره مورد تایید، دفاع و حمایت رهبر معظم انقلاب است.
وی بیان کرد: حماسه ۹ دی دفاع از خاکریز و دژ انقلاب است و باید ابعاد مختلف آن تبیین شود.
حسینی صدر اظهار کرد: تجمع های مردمی در سالروز حماسه ۹ دی در تمام نقاط کهگیلویه و بویراحمد گسترده، پرشور و پررنگ باشد و تا حد امکان از سخنرانان توانمند کشوری استفاده شود.
وی عنوان کرد: در مراسم ها و برنامه های گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی در کهگیلویه و بویراحمد فرامین، بیانات، رهنمودها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب مطرح شود.

تصاویر مربوطه به نشست بزرگداشت ۹ دی:

IMG_0314 IMG_0317 IMG_0318 IMG_0320 IMG_0321 IMG_0323 IMG_0326 IMG_0327 IMG_0330 IMG_0332 IMG_0333 IMG_0334 IMG_0335 IMG_0341

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.