جریان اصولگرایی متهم به پرونده سازی برای اصلاح طلبان در آستانه انتخابات

دنانما: در نشستی که اصلاح‌طلبان شهرستان بویراحمد برای انتخابات شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان برگزار کردند از موضوعات مختلفی سخن به میان آمد از جمله حمله به علامه مصباح یزدی.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ عصر دیروز جمعی از اصلاح‌طلبان شهرستان‌های بویراحمد و دنا در سالن شهید ایزدپناه یاسوج گرد هم آمده بودند تا انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را برای انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی برگزار کنند.

این مراسم که با تأخیر زیادی و با تدابیر خاصی برگزار شده بود در ابتدا با ممانعت حضور خبرنگاران در جلسه همراه بود که البته سماجت خبرنگاران چنین اجازه‌ای را به آن‌ها نداد.

در ادامه سید ضیاءالدین رضا توفیقی دبیر حزب منحله مجاهدین انقلاب در استان کهگیلویه و بویراحمد ایراد سخن کرد که بیشترین آن حمله به جریان اصولگرایی بود.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای ما بسیار مهم است، اظهار کرد: از یاد نبریم که رقیب ما در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۷۶ ما را سرگرم انتخابات ریاست‌جمهوری کرد و از مجلس خبرگان غافل شدیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: باید در انتخابات مجلس خبرگان رهبری حواسمان جمع باشد و این انتخابات را دست کم نگیریم.

توفیقی سپس با حمله شدید به جریان اصولگرایی و به خصوص دولت گذشته، جریان مقابل اصلاحات را متهم به پرونده‌سازی برای اصلاح‌طلبان در آستانه انتخابات کرد.

وی با تعریف و تمجید از دولت اصلاحات و رئیس آن دولت، جریان اصلاحات را با مردم و برای مردم دانست.

دبیر حزب منحله مجاهدین انقلاب اسلامی، برخی نهادها را نیز از تیغ انتقادات خود بی‌نصیب نگذاشت و از آن‌ها خواست تا در انتخابات بی‌طرف باشند.

رضا توفیقی مجلس ششم را بهترین مجلس از دوران مشروطیت تاکنون برشمرد و از فتنه‌گر خواندن آن مجلس انتقاد کرد.

وی همچنین حمله شدیدی به علامه آیت‌الله مصباح یزدی کرد و به واژه نفوذ پرداخت و جریان مقابل اصلاحات را نفوذی معرفی کرد.!

از انتقاد به یکی از خطیبان نماز جمعه تهران تا دعوت از اصولگرایان برای استفاده از واژه آزادی از دیگر محورهای سخنان این فعال اصلاح‌طلب در نشست با همفکران خود بود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.