غلام محمد زارعی با میثاق با شهدا و رمز “یا زهرا” نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی بویراحمد و دنا شد + تصاویر

دنانما: غلام محمد زارعی با حضور در گلزار شهدای یاسوج و قرائت فاتحه و با رمز”یا زهرا” جهت نامزدی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی راهی فرمانداری بویراحمد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی، امروز پنجشنبه ۳ دی ۹۴ ساعت ۹ صبح در جمع هوادارن خود با حضور در گلزار شهدای یاسوج، با قرائت فاتحه و نثار گل و با رمز “یا زهرا” حضور پیدا کرد.

سپس غلام محمد زارعی در یک هوای بارانی به همراه جمع کثیری از هواداران خود، در ساعت ۱۰ صبح جهت ثبت نام و اعلام کاندیداتوری در حوزه شهرستان های بویراحمد و دنا، وارد فرمانداری بویراحمد شد که به دلیل ازدحام جمعیت، وی از همراهان درخواست کرد محوطه فرمانداری را ترک کنند تا مراحل ثبت نام با سهولت انجام شود.

غلام محمد زارعی در گلزار شهدای یاسوج گفت: حضور ما در گلزارشهدا به مثابه پیمان جدیدی است با شهدا و با شهدا پیمان می بندیم که راه پرافتخارتان را ادامه خواهیم داد.

زارعی افزود: راه شهیدان، راه حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و راه پرافتخاری است که جمهوری اسلامی را در چند دهه از همه سختی ها و ناملایمات به سلامتی عبور داد.

وی افزود: راه شهدا، راهی است که ایران اسلامی را کانون امید همه کشورهای مسلمان قرار داده است.

نماینده بویراحمد و دنا بیان کرد: شهیدان عزیز حق بزرگی به گردن همه ما دارند و آنها کسانی بودند که از همه هستی خود و از جان مقدس خود گذشتند که این کشور و انقلاب اسلامی بماند و استمرار داشته باشد.

غلام محمد زارعی ادامه داد: ما همواره در مسیر شهدا حرکت می کنیم و خط ما و راه ما، راه شهیدان است و راه پرافتخاری که شهیدان پیش پای ما گذاشتند، صراط مستقیم و راه روشنی است که سعادت دنیا و آخرت در گرو تبعیت و استمرار این راه خواهد بود.

غلام محمد زارعی (۱) غلام محمد زارعی (۶) غلام محمد زارعی (۷) غلام محمد زارعی (۵) غلام محمد زارعی (۴) غلام محمد زارعی (۳) غلام محمد زارعی (۲)

۲ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.