دست اندرکاران انتخابات، هیئت های اجرایی و هیئت های نظارت از تبلیغات زود هنگام داوطلبان انتخابات جلوگیری کنند

دنانما: امام جمعه موقت یاسوج گفت: وحدت و اتحاد همچون دژ مستحکمی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در خطبه های نمازجمعه این شهر ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق افزود: دو روایت در مورد ولادت پیامبر اسلام(ص) وجود دارد که یکی مربوط به اهل سنت در روز ۱۲ ربیع الاول و دیگری مربوط به شیعیان در روز ۱۷ ربیع الاول است که این هفته به نام هفته وحدت نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه آیات و روایات متعددی در اهمیت وحدت وجود دارد، اظهارکرد: وحدت و اتحاد و همبستگی آثار و برکات زیادی دارد.

امام جمعه موقت یاسوج خاطرنشان کرد: تفرقه و اختلاف بخصوص در بین مسلمانان مضر و زیان آور است و وحدت و اتحاد همچون دژ مستحکمی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام حسینی صدر با اشاره به حماسه ۹ دی تصریح کرد: حماسه ۹ دی در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی خلق شد و رهبر معظم انقلاب بارها از این حرکت و اقدام ماندگار و مهم تمجید و تقدیر کردند.

وی ادامه داد: حماسه ۹ دی ماه سیلی محکمی به صورت مخالفان نظام و دشمنان انقلاب اسلامی بود. در ۹ دی ماه همه اقشار مردم حضور چشمگیر، گسترده و دشمن شکنی داشتند و همه باید در گرامیداشت این روز تلاش کنند.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به جنایات علیه شیعیان نیجریه بیان کرد: علامه زکزاکی برای گسترش دین مبین اسلام در کشور نیجریه تلاشهای زیادی کرده است. با وجود کشته شدن اعضای خانواده اش ذره ای از عقب نشینی نکرده است و بعنوان الگویی در زمینه مقاومت در برابر استکبار و دشمنان اسلام تبدیل شده است

حجت الاسلام حسینی صدر با اشاره به مصوبه مجلس آمریکا عنوان کرد: وزیر خارجه امریکا به آقای ظریف اعلام کرد که این مصوبه تأثیری بر برجام ندارد در حالی که این مصوبه از موارد نقض آشکار برجام است و روابط اقتصادی ایران با کشورهای مختلف دنیا را تحت تأثیر قرار می دهد.

وی با اشاره به دو انتخابات مهم در هفتم اسفند ماه گفت: ثبت نام نمایندگان خبرگان تمام شد و ثبت نام از داوطلبین مجلس نیز امروز به اتمام می رسد که باید افرادی به مجلس راه یابند که توانایی، کارآیی و تخصص داشته باشند و بتوانند به مردم و کشور خدمت کنند.

امام جمعه موقت یاسوج اظهارکرد: باید سعی شود انتخابات سالم و صحیح برگزار شود همانطوری که از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون اینگونه بوده است.

حجت الاسلام حسینی صدر اضافه کرد: دست اندرکاران انتخابات، هیئت های اجرایی و هیئت های نظارت از تبلیغات زود هنگام داوطلبان انتخابات جلوگیری کنند و طبق قانون با متخلفین برخورد شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.