انتخابات مسله حساسی است که باید ملاک ها ومعیارهایی که توسط روحانیت محترم ونخبگان جامعه گفته می شود مورد ملاحظه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین افشار ، در خطبه عبادی نماز با توصیه خود ونمازگزاران به رعایت تقوای الهی ،به فرمایش مولا علی ع اشاره وبیان کرد: از معصیت خدا در خلوت ها بپرهیزید ، چون خداوند شاهد وحاکم است ؛ اگر از اول جلوی منکر گرفته نشود ومردم ساکت بمانند خطراتی را برای جامعه در پی خواهد داشت.وی افزود: تقوا آن است که جایی توسط خداوند نهی شده ایم خداوند ما رانبیندودرجایی که امر کرده غایب نباشیم.
خطیب جمعه پاتاوه با اشاره به اینکه تمام مکاتب غیر الهی محدوده دید ودستوراتشان دنیاست گفت: نامه حضرت امام ره به گورباچف رهبر شوروی سابق در سال ۶۷ درابتدای سال میلادی که مشکل شما مساله مالکیت واقتصاد وآزادی نیست، مشکل شما عدم اعتقاد واقعی به خداوند است، وتمام مکاتب غیر الهی محدوده دید ودستوراتشان دنیاست ودنیا را هم خوب نشناخته اند؛
گفت:امام خواست گورباچف را متوجه کند، اما او پیام امام را به عنوان یک رهبردینی و الهی متوجه نشد، تا آنکه شوروی سابق تجزیه شد.
ریس شورای فرهنگ عمومی پاتاوه در خطبه سیاسی نمازبه مناسبت ها از جمله دستور کشف حجاب زنان توسط رضاخان اشاره وخاطر نشان کرد:رضاخان فقط یک سفر خارجی داشت وآن هم به ترکیه ونزد آتاتورک بود که بعد از آن این دستور شوم حجاب را داد.
دکتر افشار تاکید کرد:یک راه مبارزه ساده با دین این است که راه رسیدن به شهوات وشهوت رانی راحت باشد ودر واقع رضاخان با اشاره اربا بانش دستور کشف حجاب در ایران را داد.
وی افزود: کشف حجاب زنا ن توسط رضاخان مقدم از بین بردن حیاء وعفت در جامعه بود وزن غربی با بی حجابی سپس بی حیایی فرو رفتن اورا در منجلاب فساد فراهم کردند وهمین نقشه را برای زن ودختر ایرانی داشتند ودارند.
خطیب جمعه پاتاوه به مساله انتخابات هم گریزی زدند وبیان کرد:بنده بعنوان طلبه ای ناچیز افتخار خدمت به دین را دارم اگر اربابم امام زمان عج بپذیرد واین آبرو ولباس عزیز روحانیت باید در این مسیر ترویج وتبلیغ دین صرف شود.لذا انتخابات مساله حساسی است که باید ملاک ها ومعیارهایی که توسط روحانیت محترم ونخبگان جامعه گفته میشود مورد ملاحظه قرار گیرد.
دکتر افشار همچنین تاکید کرد: بنده وبعض از دوستان طلبه ای که خدمتشان ارادت دارم وروند مصداقی ومشخص کردن فردی را در انتخابات نداریم واگر کسی بگوید امام جمعه از شخص خاصی حمایت می کند قطعآ درست نگفته وخدمت همه کاندیداها ارادت دارم وهرکدام را مردم انتخاب کردند با او وظیفه دارم همکاری کنم ومشکلات شهر وبخش را از او بخواهم وپیگیری کنم.
حجت الاسلام والمسلمین افشارهم به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در روز میلاد پیامبر وامام جعفر صادق ع گفت:به فرموده رهبر معظم تمدن اسلامی باید احیاء شود وآمریکا دشمن دایمی اسلام است ، تا مانع از تمدن نوین اسلامی شود.وناامیدی از سیاسیون برای شکل دهی تمدن اسلامی وباید امید به علمای عامل جهان اسلامی بود.
دکتر افشار درپایان هم افزود: اختلافات در جهان اسلام ساخته استکبار است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.