ورق سیاهی دیگر با شهادت شیخ نمر به پرونده ننگین آل‌سعود افزوده شد

دنانما: امام جمعه یاسوج گفت: شیخ نمر این مجاهد حق‌گو و حق‌طلب با شهادت خود ورق سیاهی را بر کارنامه ننگین و قطور آل‌سعود افزود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به قیام ۱۹ دی‌ماه اظهار کرد: با توهینی که در روزنامه اطلاعات در آن دوران به حضرت امام خمینی (ره) شد مردم مجاهد قم به خیابان‌ها ریختند و این امر موجب پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ۵۷ شد.

امام جمعه یاسوج در ادامه سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم شاهنشاهی تصریح کرد: مردم در آن دوران ظلم و ستم را دیدند و با اتحاد و همبستگی این رژیم ملعون را کنار زدند و جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگوی کشورهای جهان در خط اول قرار دارد.

آیت‌الله حسینی با تسلیت شهادت شیخ نمر و جنایات عربستان در به شهادت رسیدن این عالم مجاهد را محکوم کرد و گفت: رژیم عربستان به نیابت از آمریکا و رژیم صهیونیستی حمایت از رژیم تروریستی را عهده‌دار شدند.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: گروه‌های تروریستی با حمایت کشورهایی چون عربستان خون مردم یمن، سوریه و سایر بلاد را در شیشه کردند و آرامش و آسایش را از آن‌ها گرفتند.

حسینی با تسلیت مجدد شهادت شیخ نمر تبیین کرد: این مجاهد حق‌گو و حق‌طلب با شهادت خود ورق سیاهی را بر کارنامه ننگین و قطور آل سعود افزود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به مذاکرات ایران و کشورهای ۱+۵ اشاره کرد و گفت: این کشورها هیچ وقت به تعهدات خود پایه بند نبودند و ساز تحریم را کوک کردند و هر روز در کنگره آمریکا درباره تحریم سخت ایران سخن می‌گویند.

امام جمعه یاسوج در ادامه با بیان اینکه زمینه برای تحریم ایران وجود دارد و مساله موشکی ایران را بهانه کردند، گفت: کشورهای ۱+۵ باید بدانند که مساله موشکی ایران قابل مذاکره نیست.

حسینی در پایان به قطع ارتباط رژیم آل سعود با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: روباه پیر(انگلیس) سفارت خود در ایران را بسته که قطعا همچون سنوات گذشته مجبور به تصمیم دیگری خواهند بود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.