در حال جنگ اعتقادی و ایمانی هستیم، امام جمعه هم فرمانده قرارگاه است

دنانما: خطیب جمعه پاتاوه ، در آیین عبادی سیاسی جمعه شهر پاتاوه با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوا وپاکدامنی، به آیه۱سوره لقمان اشاره وبیان کرد:کسانی که مورد نهی قرار می گیرند بدانند تذکر به آن ها از سر دلسوزی ونشانه عشق ومحبت به آنها است.واز انتقاد انبیاء به بعضی از مردم این بود چرا شما ناصحین را دوست ندارید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ حجت الاسلام والمسلمین افشا ر از لسان مبارک امام صادق علیه السلام گفت: بهترین دوستان من کسی است که عیوب مرا به عنوان هدیه تذکردهد،وامام صادق (ع) انتقاد را هدیه وانتقاد کننده را بهترین دوست خود می داند.

امام جمعه پاتاوه به نامه طفل دبستانی به امام (ره) اشاره که این طفل گفت: ((ای امام ؛می خواستم به شما تذکر دهم با خودم فکر کردم من کجا وشما کجا؟ از تذکر صرف نظر کردم )) امام خمینی ره با دستان مبارک پاسخ این نامه را نوشت ((فرزند عزیزم ای کاش آن تذکر را می نوشتی زیرا که همه ما نیازمند تذکریم.وکسی که ما را امر ونهی می کند در حقیقت ما را از غفلت در می آورد،او عامل هوشیاری وبیداری ما است.

دکتر افشار در خطبه دوم نماز به همایش ایمه جمعه سراسر کشور در تهران اشاره و گفت:در این همایش مسئولین مملکتی گزارشاتی به مقام معظم رهبری دادند، که بعضی از مطالب محرمانه اما در باب امنیت بدانید عملکرد عزیزان در اطلاعات و سپاه؛ کشور و ملت ما در آرامش بسر می برند.

ریس شورای فرهنگی عمومی پاتاوه به بخش دیگر و مهم رهبری عزیز انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: معظم له نماز جمعه را قرار گاه ایمان وتقوا وبصیرت دانستند ونماز جمعه را قلب فرهنگی آن منطقه نامیدند که می بینیم دوستان متدین در روز جمعه ازهمه جای بخش در این مکان جمع می شوند.

وی افزود: قرارگاه از اصطلاحات جنگ است ، چون در حال جنگ اعتقادی وایمانی هستیم واستعمار بدنبال از بین بردن اعتقادات جامعه ما است ، امام جمعه هم فرمانده قرارگاه است.

امام جمعه پاتاوه در بخش دیگری از سخنان خود شهادت شیخ نمر باقر النمر بدست عوامل رژیم سعودی را نشان از سفاکی آن رژیم وزنده بودن اندیشه شیعی دانست وافزود: شیخ جرمش امر به معروف بود ، شهادت برای ما افتخار است، اما ننگ کشتن شیخ نمر بر صفحه سیاه تاریخ آل سعود خواهد ماندو اعدام او در کنار تروریست های القاعده را برای فریب افکار عمومی مردم بود که شیخ تروریست است ف اورا متهم به فتنه فرقه ای کردند.در حالی که اعدام او عین فتنه فرقه ای بود.

دکترافشار درپایان سخنان خود به سخنان آیت الله ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان در خصوص ۹دی وهشدار ایشان به بعضی از مسولین در خصوص عدم شرکت در این مراسم مهم اشاره وگفت: نماینده محترم مردم در مجلس خبرگان رهبری ۹ دی را بیعت با آرمان های امام ورهبری دانستند که باید در شهر وبخش واستان در سال های آینده با شور بیشتر وبهتری بزگزار شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.