کسی که بخواهد از مقام و منزلت شهدا سوء‌استفاده کند به وسیله خداوند رسوا می‌شود

دنانما: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مقام والای شهدا قابل سوء استفاده نیست، گفت: برخی مسئولان هنوز شهدا را باور نکرده‌اند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ اولین یادواره شهدای رسانه کهگیلویه و بویراحمد ظهر دیروز با حضور فرمانده سپاه فتح استان، برخی مدیران دستگاه‌های فرهنگی، اصحاب رسانه و خانواده شهدای رسانه برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۸۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یاد و خاطره شهدا کار بزرگ و ارزشمندی است و هر جایی که یاد شهدا گرامی داشته شود یاد خدا است و یاد خدا باعث آرامش دل‌ها می‌شود.

وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را کار بزرگ و ارزشمندی دانست و اظهار کرد: آنچه امروز از هشت دفاع مقدس مانده، تصویر و نوشته‌های آن سال‌ها است که این تصاویر ارزشمند همه مرهون تلاش‌های اصحاب رسانه است.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ورود پیکر ۹۳ شهید گلگون‌کفن دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه گفت: روز گذشته یک مسئولی از نظام اعلام کرده بود که با توجه به قرار گرفتن در فضای انتخابات ممکن است عده‌ای از ورود این شهدا به کشور سوء‌استفاده کنند.

بوعلی اظهار کرد: مسئولی که چنین اظهاری داشته نه اینکه شهدا را قبول ندارد بلکه هنوز شهدا را باور نکرده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تاسف از سخنان این مسئول افزود: شهید جلوه‌ای از نور خداست و مگر می‌شود از خدا سوء‌استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مقام والای شهدا قابل سوء استفاده نیست، تصریح کرد: کسی که بخواهد از مقام و منزلت شهدا سوء‌استفاده کند به وسیله خداوند رسوا می‌شود.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد حضور شهدا را موجب خیر و برکت برای انقلاب و نظام اسلامی دانست و یادآور شد: شهدا چنان جایگاه و مقام والایی دارند که احتیاجی به معرفی از طرف ما ندارند.

شهیدان پیمان بزرگ‌زاده و خداعفو عبدیان دو شهید والامقام عرصه رسانه‌ کهگیلویه و بویراحمد هستند که امروز طی مراسمی یاد و خاطره آنان گرامی داشته شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.