اصحاب رسانه افسران جنگ نرم دشمن هستند

دنانما: قربانعلی حسن‌زاده در اولین یادواره شهدای رسانه کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به اینکه ۲۱ دی ماه به عنوان روز قشر بسیج رسانه نامگذاری شده، اولین یادواره شهدای رسانه با هدف تجدید بیعت با شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اصحاب رسانه افسران جنگ نرم دشمن هستند و همانطور که شهدای بزرگ انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و از میهن اسلامی دفاع کردند اصحاب رسانه‌ استان نیز با تمام توان در مقابل جنگ نرم دشمن ایستادگی می‌کنند.

وی بیان کرد: برای اولین بار در کشور انجمن خبرنگاران پیشکسوت دفاع مقدس، انجمن خبرنگاران دانش‌آموز و دانشجو و انجمن فعالان رسانه‌ای چاپ و طراحی پوستر در استان تشکیل شد.

همچنین در ادامه یوسف مرادیان فرزند شهید مرادیان و پژوهشگر ارشد مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به تولد رسانه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تولید رسانه مربوط به دهه ۴۰ است و اولین رسانه در قالب نوارهای کاست وارد استان شد.

وی با بیان اینکه بتن رسانه در استان مربوط به انقلاب و ضد ظلم بود، افزود: دهه ۷۰ نسل جدیدی از رسانه‌های استان شکل گرفت و در  سال‌های اخیر تأثیرگذاری رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بیان واقعیت‌ها و مشکلات جامعه و محافظه‌کار نبودن موجب متمایز شدن آنان از رسانه‌های سایر استان‌ها شده است.

شهیدان پیمان بزرگ‌زاده و خداعفو عبدیان دو شهید والا مقام عرصه رسانه‌ استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

در پایان این مراسم ازخبرنگاران فعال حوزه رسانه استان که همکاری خوبی و فعالی با بسیج رسانه داشتند، تقدیر شد.

گفتنی است که در پایان این مراسم غلامحسین قاسمی به عنوان مسئول قشر بسیبج رسانه و سجاد نوبهار طی احکامی‌ به سمت رئیس بسیج رسانه شهرستان بویراحمد معرفی شدند. سید علی خواهش نیک بعنوان مسئول انجمن بسیج کهگیلویه وبویراحمد معرفی شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.