امسال بیشترین تصادفات رانندگی استان در محور یاسوج – اصفهان رخ داده است

دنانما: فرمانده پلیس‌راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۷ درصد از تصادفات در این استان در ۹ ماهه امسال در محور یاسوج – اصفهان رخ داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ سرهنگ منوچهر سیاهپور اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال محور یاسوج – اصفهان پرخطرترین محور در کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

وی با اشاره به اینکه در ۹ ماهه امسال بیشترین تصادفات در این استان در محور یاسوج – اصفهان رخ داده است، افزود: در این مدت ۳۷ درصد از تصادفات در این محور رخ داده است.

فرمانده پلیس ‌راه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از محور یاسوج – اصفهان، محور دهدشت – بهبهان پرخطرترین محور در این استان بوده است.

سیاهپور عنوان کرد: در ۹ ماهه امسال ۲۵ درصد از تصادفات در محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد در محور دهدشت – بهبهان رخ داده و اتفاق افتاده است.

وی گفت: پس از محور دهدشت – بهبهان، محور یاسوج – شیراز پرخطرترین محور در این استان بوده و ۲۰ درصد از تصادفات در ۹ ماهه امسال در این محور رخ داده است.

فرمانده پلیس ‌راه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در ۹ ماهه امسال میزان تصادفات فوتی در محورهای این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد کاهش یافته است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.