همایش “عزت ملی و رسانه انقلابی” دهه فجر در یاسوج برگزار می شود

دنانما: رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش عزت ملی و رسانه انقلابی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این همایش با همت بسیج رسانه و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ قربانعلی حسن‌زاده با بیان اینکه بسیج رسانه نهادی نوپا بوده، اظهار کرد: بسیج رسانه در بین اقشار مختلف کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری مقام سوم  استانی و در سطح کشور مقام نهم را به خود اختصاص داد.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تاکید بر اینکه ارتباط دوسویه و تعاملی خوبی با اصحاب رسانه داریم، گفت: تاکنون ۱۷۰ نفر از اصحاب رسانه استان را ساماندهی کردیم لذا برنامه داریم تا این تعداد را بر اساس گزارش فرهنگ و ارشاد به ۵۰۰ نفر برسانیم.

حسن‌زاده با تاکید بر اینکه در ساماندهی اصحاب رسانه و رسیدگی به مشکلات آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکردیم، گفت: انتظار می‌رود خبرنگاران ارتباط بیشتری با بسیج رسانه داشته باشند و پیشنهادات خود در جهت پیشرفت و کسب موفقیت‌های بیشتر بسیج رسانه ارائه دهند.

این مسئول با تاکید بر اینکه خوشبختانه رسانه معاند با نظام در کهگیلویه و بویراحمد نداریم و تمامی رسانه‌ها همسو با آرمان‌های انقلاب و نظام هستند، گفت: رسانه‌های استان اعم از مکتوب و مجازی تاکنون در راستای پیشرفت و توسعه استان قلم زدند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از تمامی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد راضی هستم، گفت: از تمامی خبرنگاران مرکز استان و شهرستان‌ها تقدیر و تشکر می‌کنم که همواره بسیجی‌وار در تمامی برنامه‌ها و عرصه‌ها حضور پررنگ دارند.

این مسئول از برنامه‌های در دست اقدام بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد را اعزام خبرنگاران به مناطق عملیاتی جنوب عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه اردوی راهیان نور از اواخر بهمن‌ماه شروع می‌شود بر همین اساس برنامه داریم با اردوهای اقشار مختلف بسیج که به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند یک الی دو خبرنگار اعزام کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به در پیش دهه فجر و تبریک این ایام‌الله اذعان کرد: مجاهدت و فداکاری مردم ایران موجب شد تا همگان شاهد پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت در دوران دفاع مقدس باشیم لذا باید گفت دهه فجر هیچ گاه از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی محو نمی‌شود.

حسن‌زاده با تاکید بر اینکه دهه فجر فرصتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب است که انتظار می‌رود آیین‌های بزرگداشت این ایام باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شود، گفت: رسانه‌ها در دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نسل‌های جدید معرفی کنند.

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش عزت ملی و رسانه انقلابی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: این همایش با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد و بسیج رسانه برگزار می‌شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.