برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب استانی در مصلی امام خمینی(ره) یاسوج

دنانما: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برپایی پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در روز دوشنبه، ١٢ بهمن در مصلای یاسوج خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ رضا دهبانی پور در جلسه کارگروه اجرایی پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی افزود: نمایشگاه کتاب استانی یزرگترین رویداد فرهنگی استان است.

وی اظهار کرد: تمام تلاش خود را انجام داده ایم که نمایشگاه کتاب امسال با وجود تمام تنگناهایی که وجود داشت برگزار شود و با رایزنی هایی که صورت گرفت این نمایشگاه در بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با رایزنی های انجام شده دکتر صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر شهرام نیا عامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی کشور و دکتر حسین پور مشاور فرهنگی معاون وزیر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین گشایش نمایشگاه کتاب که ١٢ بهمن ماه ساعت ١٠ صبح در مصلای یاسوج برگزار می شود، حضور خواهند یافت.

گفتنی است که همچنین در این آیین حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و دکتر خادمی استاندار استان حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است این نمایشگاه از ۱۲ تا ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۴ دایر خواهد بود همچنین ساعات بازدید نمایشگاه برای علاقمندان از ساعت ٩ تا ١٢ و ١۵تا١٩ عصر است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.