بیش از ۱۰۰ روستا در کهگیلویه و بویراحمد به اینترنت متصل می شوند

دنانما: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از یکصد روستا تا پایان دهه ی مبارک فجر امسال به شبکه اینترنت متصل می شوند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ سید موسی خادمی روز سه شنبه در نشست برنامه جامع اصلاح اداری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ظرف یک هفته آینده تمامی دستگاه های اجرایی استان در راستای تحقق دولت الکترونیک، به شبکه دولت متصل می شوند.

وی بیان کرد: تمامی دستگاه های اجرای موظفند در کمترین زمان نسبت به این موضوع اقدام و در صورتی که دستگاهی کوتاهی کند برخورد خواهد شد.
خادمی با بیان اینکه اجرای ناقص طرح نوبت دهی اینترنتی در کلینیک های درمانی استان موجب نارضایتی مردم شده است، تصریح کرد: تا یک ماه آینده باید زیرساخت های رفع این مشکل فراهم شود.
مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت:میانگین مصرف اینترنت در این استان کمتر از سه مگابایت است.
عباس رسولی افزود: بیش از ۷۷ مجوز دفتر خدمات الکترونیک دولت در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد بیش از ۶۶ دفتر فعال است.
وی بیان کرد: در میان دستگاه های اجرایی استان ۱۵ دستگاه، بخشی از امور خود را که قابلیت واگذاری داشتند به دفاتر خدمات پیش خوان دولت واگذار کردند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.