ممنوعیت راه‌اندازی هرگونه کاروان تبلیغاتی توسط دواطلبان انتخابات

دنانما؛ فرماندار بویراحمد از داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست تا از راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی خودداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما؛ محمد کاظم نظری از انتخابات هفتم اسفندماه به عنوان رویداد مهم سیاسی کشور در سال ۹۴ یاد کرد و گفت: رویکرد تمامی مسئولان اجرایی و دست‌اندرکاران انتخابات حضور حداکثری و برگزاری انتخابات سالم است.

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخابات سالم اتخاذ شده و صندوق‌های رای در دو شهرستان بویراحمد و دنا مشخص شدند، گفت: قطعا با همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌ها و عوامل اجرایی در سطح شهرستان انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری برگزار خواهیم کرد.

فرماندار بویراحمد در ادامه با اشاره به حربه‌های دشمنان علیه انقلاب و نظام اذعان کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی همواره در مناسبت‌های مختلف قصد دخالت و تشویش اذهان عمومی را دارند که خوشبختانه ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی با هوشیاری تمام و با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای سیلی محکمی به دشمنان می‌زنند.

وی از آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: امیدواریم با تمهیدات اتخاذ شده و آگاهی مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان بویراحمد بار دیگر در هفتم اسفندماه برگ زرین دیگری به افتخارات این خطه از سرزمینمان اضافه شود.

نماینده ارشد دولت در شهرستان بویراحمد با اشاره به سخنان رهبری در خصوص انتخابات و تاکید معظم‌له بر این مهم که انتخابات حق‌الناس است، تصریح کرد: تمامی مدیران و دست‌اندرکاران ستاد انتخابات باید بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نظری در ادامه با اشاره به تبلیغات زود هنگام داوطلبین انتخابات اذعان کرد: با توجه به جلسات حضوری که با کاندیداهای دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی داشتیم همواره از آن‌ها خواسته شد تبلیغات آن‌ها در چارچوب قانون باشد و از هرگونه تبلیغات زودهنگام جلوگیری کنند.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه علی رغم برگزاری جلسات متعدد با داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی بعضا مشاهده شده کاروان‌های تبلیغاتی راه‌اندازی شده، گفت: کاندیداها انتخابات از راه‌اندازی هرگونه کاروان تبلیغاتی در سطح شهرها و روستاها خودداری کنند.

این مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برخی تخلفات و تخریب تبلیغاتی علیه کاندیداها مشاهده می‌شود، گفت: از رسانه‌ها انتظار می‌رود از درج هرگونه مقاله تخریبی علیه نامزدهای انتخابات خودداری کرده و در شرایط کنونی مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

نظری در پایان با تاکید بر اینکه تمهیدات امنیتی لازم برای برگزاری انتخابات سالم لحاظ شده است، گفت: انتخابات هفتم اسفندماه در امنیت کامل برگزار می‌شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.