مرگ مغزی جوان ۲۰ ساله بر اثر حادثه تصادف در محور یاسوج – اصفهان + تصاویر

دنانما: بر اثر تصادف یکدستگاه پراید و موتور سیکلت جوان بیست ساله به نام سیامک آبدار ساکن روستای باگ بخش پاتاوه دچار مرگ مغزی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما: سرهنگ سیاهپور فرمانده پلیس راه استان ضمن اعلام این خبر گفت: روز دوشنبه ۱۲ بهمن ۹۴ ساعت ۹:۳۰ شب بر اثر برخورد یکدستگاه پراید با موتور سیکلت راکب موتور سیکلت مجروح و به مراکز درمانی یاسوج منتقل شد.

سیاهپور ادامه داد: این تصادف در نزدیکی روستای باگ و  ۵۵ کیلومتری محور یاسوج – اصفهان رخ داد و علت حادثه تصادف در دست بررسی است.

وی افزود: از عمده دلایل تصادفات در محور یاسوج – اصفهان وجود تقاطع های هم سطح و غیراستاندارد در این محور اصلی و ترانزیتی است.

سیف الله آبدار پدر جوان مرگ مغزی نیز در گفتگو با دنانما، ضمن اعلام خبر مرگ مغزی فرزند خود گفت: در راستای عمل خیرخواهانه و با استناد به آیات و روایات اسلامی قصد اهداء عضو فرزند خود به نیازمندان را دارم.

آبدار گفت: آزمایشات لازم با هماهنگی بیمارستان شهید بهشتی و کادر درمانی و پیوند اعضاء بیمارستان شیراز انجام شده و نتیجه اهداء عضو به گیرندگان عضو مثبت بوده و قطعا این عمل خداپسندانه را بدون از هیچ گونه توقع مالی انجام خواهم داد.

پدر جوان مرگ مغزی ادامه داد: امیدوارم اهداء عضو به نیازمندان فراگیر شود و در راستای کمک به سایر همنوعان و کسانی که استطاعت مالی جهت خرید عضو را ندارند، به فرهنگ ایثار تبدیل شود.

تصادف سیامک آبدار روستای باگ (۱) تصادف سیامک آبدار روستای باگ (۲) تصادف سیامک آبدار روستای باگ (۳) تصادف سیامک آبدار روستای باگ (۴)

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.