تداوم ایثارگری جانباز یاسوجی با اهدای عضو

دنانما: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از اهدای عضو جانباز جنگ تحمیلی در بیست و چهارمین اهدای عضو سال جاری در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما، دکتر پرویز یزدان پناه افزود: اهدای کبد جانباز۵۵ ساله، از سادات امام زاده مختار شهرستان بویراحمد که بر اثرسانحه ای دچار خونریزی مغزی و مرگ مغزی شده بود، به بیمار نیازمند، زندگی تازه ای بخشید.

وی بیان کرد: با پیشنهاد مسئول پیوند اعضای دانشگاه و پس از اظهار رضایت خانواده مرحوم سید “کرامت متولی”، تیم جراحی پیوند اعضای شیراز در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج حضور یافته و عضو نام برده را پس از خارج کردن از بدن بیمار، به بیمارستان نمازی شیراز انتقال داده و به بیماران نیازمند به این اعضای حیاتی پیوند داده شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: این جانباز سرافرازنه تنها در دوران هشت سال دفاع مقدس از خود ایثارگری نشان داد، بلکه پس از مرگ نیز با اهدای عضوی از بدن این ایثارگری و جانبازی را تداوم بخشید.

دکتر یزدانپناه در پایان ضمن ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و طلب مغفرت برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای خانواده ایشان اضافه کرد: این بیست و چهارمین مورد اهدای عضو در کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۴ بوده است.

۱ نظر

  • جانبازان وایثارگران درهمه لحظات عمرخود وحتی موقع مرگ خود اماده ایثار وجانفشانی هستند وخواهند بود امادریغ وصد افسوس که درهنگام حیات خود مورد بی مهری مسئولین قرار گرفته ومیگیرند وفقط درچنین لحظاتی ازانها یادمیشود.کاش ازسوی مسیولین نظام درایام حیات انها ازاین خانوادها ووضعیت نابسامان زندگی این قشر ازجامعه رسیدگی میکردند

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.