باید از مسئولان دولت پرسید که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از توسعه چه اندازه است

دنانما: معاون فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی قطار توسعه در استان‌های کشور به سرعت حرکت می‌کند و در این استان نیز باید حرکت توسعه‌ای تندتر از این باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما، سردار جواد عظیمی‌فر صبح امروز در مراسم تشییع شهید مدافع حرم سردار ستار اورنگ که با حضور باشکوه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد در جمع خبرنگاران از شهید اورنگ به عنوان فرمانده مهربانی‌ها یاد کرد.

وی گفت: با شناختی که از این فرمانده دلاور دوران دفاع مقدس دارم همیشه به فکر دفاع از حریم کشور و مدافع سرسخت ولایت بود.

این فرمانده ارشد نظامی گفت: شهید اورنگ اکنون احساس تکلیف کرد و به عنوان رزمنده‌ای ولایتمدار از حریم حرم حضرت زینب‌ (س) دفاع کرد.

معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند، تصریح کرد: باید اکنون که به برکت نظام جمهوری اسلامی قطار توسعه در استان‌های کشور به سرعت حرکت می‌کند در این استان نیز حرکت توسعه‌ای تندتر از این باشد.

وی خطاب به شهیندخت ملاوردی معاون امور زنان ریاست جمهوری که در این مراسم حضور داشت، خاطرنشان کرد: باید از این معاون محترم و سایر مسئولان دولت پرسید که سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از توسعه چه اندازه است.

عظیمی‌فر تصریح کرد: باید پرسید استانی که در توسعه امنیت در همه نقاط کشور از شمال‌غرب گرفته تا جنوب و شرق با جوانان رشید خود حضور فعالی دارد و شهدای زیادی تقدیم کرده چرا باید در توسعه حرکت کندی داشته باشد.

وی از مسئولان درخواست کرد تا به پاس این همه مجاهدت و از خودگذشتگی مردم این استان به خصوص در تامین امنیت، توجه بیشتری برای رفع محرومیت و تسریع در توسعه همه‌جانبه استان داشته باشند.

۱ نظر

  • درودبرسرداربزرگ. استان مابیشترین ایثارگروشهیدوجانبازتقدیم کرده اماسهم توسعه استان بسیارناچیزاست.ای کاش دولت ومسولان کشوری به این مهم توجه داشته باشند

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.