آموزش و پرورش استان اقدام نکند نام میدان معلم یاسوج تغییر خواهد کرد

دنانما: شهردار یاسوج گفت: نام‌ها و نمادهای نصب شده در میادین این شهر سنخیتی با هم ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما، محمدعلی جاوید عصر دیروز در نشست شورای آموزش و پرورش که با حضور استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش و اعضای این شورا برگزار شد، اظهار کرد: یکی از رسالت‌ها و وظایف شهرداری هر شهر نصب تندیس‌های مناسب در سطح شهر و میادین است.

وی نصب تندیس‌های نصب شده در میادین را نمادی از فرهنگ و مفاهیم شهرها عنوان کرد و افزود: ضروری است وقتی میدانی به نامی خاص نامگذاری می‌شود تندیسی متناسب با آن میدان تهیه و در آن مکان نصب شود.

شهردار یاسوج با اشاره به تغییر نام میدان ساعت به نام میدان شهداء، گفت: میدان ساعت سال‌ها با این نام شناخته و مورد قبول مردم بود ولی بنابر نظر مسئولین آن را تغییر داده و به نام میدان شهداء نام نهادند.

وی اضافه کرد: تندیس نصب شده در میدان شهداء چندان برجسته و مناسب آن میدان نیست و هنوز برای مردم جا نیفتاده است و آن را به نام میدان ساعت می‌شناسند.

جاوید میدان‌های جهاد و معلم یاسوج را از جمله میادین بزرگ و مهم شهر یاسوج عنوان کرد و گفت: متاسفانه این میدان‌ها تندیس مناسبی با نام میدان ندارند.

این مسئول تهیه و نصب تندیس مناسب در این میدان‌ها را ضروری عنوان کرد و گفت: هردو این میدان‌ها در محل ورودی شهر قرار دارند و نیاز است تندیسی مناسب با نام آنها از طرف اداره مربوطه تهیه و نصب شود.

شهردار یاسوج میدان معلم را از میدان‌های برجسته، شاخص و شناخته شده شهر دانست و یادآور شد: ضروری است تندیسی متناسب با شأن و منزلت معلم تهیه شده و در این میدان نصب شود.

وی خاطر نشان کرد: چنانچه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تهیه و نصب تندیس مناسب با نام این میدان (معلم) اقدام نکند، نام این میدان را تغییر خواهیم داد.

جاوید تصریح کرد: میدان معلم بزرگترین میدان در شهر یاسوج است و لازم است آموزش و پرورش تندیسی مناسب با شأن، اهمیت و منزلت معلم تهیه کرده و در این میدان نصب کند.

 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.