انتخابات سالم و پرشور برگزار شد/ نامزدها هر تلخف انتخاباتی را از مجاری قانونی دنبال کنند

دنانما: استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه انتخابات سالم و پرشور برگزار شد و باید قدر این حضور با شور وشعور مردم را پاس داشت، گفت: هر نامزد انتخاباتی باید اعتراض خود از طریق مجاری قانون دنبال کند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما، سید موسی خادمی روز یکشنبه به ساعت ها تلاش مدیران اجرایی، نظارتی و امنیتی برای فراهم شدن زمینه برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۵ نفر عوامل اجرایی بر هر شعیه اخذ رای مراقبت کردند و در عین حال نماینده نامزدها نیز در این امر مشارکت داشتند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به فعالیت ناظران، بازرسان و گماشتن سه نیروی انتظامی برای برقراری امنیت هر شعبه اخذ رای و جلوگیری از هرگونه تخلف را یادآورشد وافزود: باید حضور مردم در انتخابات را که به عشق رهبری و نظام این گونه آگاهانه و خردمندانه صحنه های زیبایی از مشارکت سیاسی خلق کردند، تمجید نمود.
حدود ۲۰هزار عامل اجرایی کار برگزاری انتخابات بر ۷۷۱ شعیه اخذ رای را برعهده داشتند.
به گفته قدرت الله خرم روز رییس دفتر شورای نگهبان در کهگیلویه وبویراحمد روز هفتم اسفند از هر شعیه اخذ رای سه تا شش نفر ناظر مراقبت کردند.
استان کهگیلویه وبویراحمد با ۷۰۰هزار نفرجمعیت دارای بیشاز ۵۰۰هزار نفرجمعت واحد شرایط رای دادن است.
در روز برگزاری انتخابات شورای تامین کهگیلویه وبویراحمد وشورای تآمین هشت شهرستان بر روند برگزاری انتخابات بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند برگزاری انتخابات پرشور قرار گرفتند.
کهگیلویه وبویراحمد دارای سه نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.