شمارش آراء و تجمیع آراء به تایید هیئت نظارت و شورای نگهبان رسیده است

دنانما: فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: شمارش آراء و تجمیع آراء به تایید هیئت نظارت و شورای نگهبان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما، سید محمد کاظم نظری در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران افزود: انتخابات هفتم اسفند با آرامش خوبی برگزار شد البته طبیعی است که همچون همه انتخابات ممکن است ایرادات کوچک و جزئی وجود داشته باشد اما در مجموع هیچ مشکل اساسی و جدی و یا نا امنی در شعب اخذ رای نداشته ایم.

وی با اشاره به حضور سلایق مختلف و تنوع گرایش فکری اعضای صندوق ها و شعب اخذ رای بیان کرد: با توجه به اینکه داوطلبان زیاد بودند بنابراین تعداد اعضای یک صندوق اخذ رای از لحاظ گرایش متنوع بودند و صندوقی وجود نداشت که اعضای آن از یک داوطلب بوده باشند بلکه اعضای هر صندوق مربوط به حداقل سه داوطلب بوده اند که سعی داشتند امانت داری کنند. در اکثر شعب اخذ رای از نیروهای بسیج نیز در تامین امنیت به ما کمک می کردند که جای تقدیر دارد.

فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: کار شمارش و تجمیع آراء با نهایت دقت و حساسیت و به نحو مطلوب انجام شد و چون حساسیت داشتیم و به چند بار شمارش را انجام دادیم اعلام نتیجه نیز به طول انجامید. با اعضای شورای نگهبان و نظارت در خصوص نتیجه و شمارش آراء هیچ اختلافی نداشته ایم و نتیجه مورد تایید شورای نگهبان بوده و نتیجه ای که اعلام شده همان نتیجه است و قطعی می باشد و قرار نیست تغییر کنند.

نظری با بیان اینکه غلام محمد زارعی از ۱۸۰ هزار و ۹۵۱ آراء ماخوذه با ۴۸ هزار و ۸۱۶ رای به عنوان منتخب مردم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا انتخاب شد، بیان کرد: ستار هدایت‌خواه ۴۶ هزار و ۱۸۰ رای، مهدی روشنفکر ۳۷ هزار و ۸۷۴ رای و محمد بهرامی ۳۵ هزار ۲۹ رای کسب کردند.

وی ادامه داد: اگر داوطلبی شکایتی دارد باید مصداقی و با مستندات شکایت خود را به هیئت نظارت و شورای نگهبان ارئه دهد تا بررسی شود .

فرماندار شهرستان بویراحمد عنوان کرد: شمارش آراء و تجمیع آراء به تایید هیئت نظارت و شورای نگهبان رسیده است. تمام اعضای هیئت اجرایی صورت جلسه پایانی و شمارش آراء را بدون کمترین اعتراض، شک و تردید امضاء کردند. تمام صندوق های اخذ رای بدون مشکل جمع آوری شدند.

نظری بیان کرد: از برخی ها که تحت عنوان طرفداران بعضی از داوطلبان انتخابات مجلس تجمعات غیر قانونی داشتند درخواست کرد که به این تجمعات پایان دهند.

وی تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی مقتدر است و به اردو کشی خیابانی پاسخ منفی خواهد داد و فتنه ای است که عده ای به نام انتخابات اردو کشی خیابانی می کنند و الا خودشان هم خوب می دانند که انتخابات در صحت و سلامت برگزار شد. البته خود داوطلبان تجمعات غیر قانونی را به صراحت تایید نکردند. شاید برخی ها بخواهند به نام هواداران یک داوطلب از این مسایل سوء استفاده کنند.

فرماندار شهرستان بویراحمد تصریح کرد: برخی ها احساس می کردند اگر تجمع اعتراض آمیز داشته باشند و فشار بیاورند می توانند نتیجه انتخابات را تغییر دهند در حالی که نظام جمهوری اسلامی نشان داده که تحت تاثیر فشار قرار نمی گیرد. نظام جمهوری اسلامی طبق فرموده مقام معظم رهبری امین مردم است، هیچ گاه به رای مردم خیانت نکرده و در آینده نیز خیانت نخواهد کرد.

نظری افزود: این فشار ها و تجمعات تاثیر بر نتیجه آراء نخواهد داشت چراکه نظام جمهوری اسلامی ثابت کرده اجازه نخواهد داد کسانی بخواهند با اردوکشی خیابانی، تجمعات غیرقانونی و رواج شایعات و تهمت ها بر نتیجه انتخابات تاثیر بگذارند. رای مردم دست ما امانت است و اعلام شده و از آن حفاظت خواهد شد.

وی با اشاره به برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر درگیری فرماندار با یکی از داوطلبان انتخابات مجلس خاطرنشان کرد: با هیچ یک از داوطلبان مجلس دهم درگیری و مشاجره نداشته ام و همه این شایعات و مسایلی که مطرح شده تکذیب می شود.

فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد: از همراهی و همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جهت برگزاری انتخابات تقدیر و تشکر دارم و هیچ گونه اختلافی نداشته ایم و نداریم و فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد و استان کهگیلویه و بویراحمد عضو شورای تامین استان و شهرستان هستند و حامی مجریان انتخابات هستند و خودشان نیز اعلام کردند و تاکنون بحثی و مشکلی با آنها نداشته ایم و مطرح کردن برخی مسایل کذب محض است.

نظری با بیان اینکه انتخابات حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا تمام شده است، افزود: برخی شایعات اهانت به هیئت اجرایی و هیئت نظارت و شورای نگهبان است چرا که در همه شعب از این هیئت ها حضور داشتند بنابراین مردم تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه از همه کسانی که به نحوی در اجرا و برگزاری انتخابات همکاری داشتند تشکر و قدرانی می کنم، اضافه کرد: از حضور حماسی مردم در انتخابات، آرامشی در سراسر شهرستان حاکم بود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی به جهت کمک در تأمین امنیت انتخابات، معتمدین محلی مردم و دستگاههای و ادارات مختلف و رسانه ها مختلف که در برگزاری انتخابات همکاری کردند تشکر و قدردانی می کنم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.