تاریخ ورود عشایر استانهای همجوار به مناطق گرمسیری مشخص شد

دنانما: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: تاریخ ورود عشایر استانهای بوشهر و خوزستان به مناطق قشلاقی شهرستانهای گرمسیری کهگیلویه و گچساران مشخص شد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما، عزت الله بهشتی فرد افزود: ورود عشایر تا قبل از ۱۵ اردیبهشت ۹۵ به مناطق قشلاقی و ورود عشایر روستایی استان به مناطق ییلاقی تا قبل از ۲۰ اردیبهشت ممنوع است.

وی با تاکید بر برخورد شدید با متخلفان اظهارکرد: چرای دام مازاد بر پروانه چرا تخلف و درصورت مشاهده پروانه چرام عشایر باطل خواهد شد.
بهشتی فرد تصریح کرد: دامدارانی که مراتع ییلاقی آنها در استانهای همجوار است باید در مسیر ایل راههای استان حرکت کنند.
وی بیان کرد: عشایر نیز باید زمان کوچ پروانه چرای تمدید شده خود را به همراه داشته باشند.
عشایر کهگیلویه و بویراحمد با ۱۱ هزار و ۲۰۰ خانوار و بیش از ۷۰هزار نفر جمعیت نقش مهمی در رشد و شکوفایی اقتصاد این استان دارد.

۱ نظر

  • سلام

    آقای بهشتی چش نخوری ! به امتحانش می ارزد ۳ ماه دیگه تشریف ببر کَت سرداب گردنه مله شوره سمت راست ببین کدوم یکی از برادرنم ۱۰ تا ۲۰ برابر پروانه چرا دام ندارن ، طبیعت رو از بین بردن نتیجه اینکه باتوجه به حاکمیت رابطه و وله مسئولین با سر زدن یک بره همه چیز قانونیه و ایرادی نداره حالا از هر جا میخوای کارشناس بیار ! ایناهمش شعاره جز برا عده بی صاحب و بی رابطه که قانونیشون رو هم غیر قانونی اعلام میکنند .

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.