عدل هاشمی پور فعال کردن پروژه های راکد و نیمه تمام را مهمترین برنامه کاری خود اعلام کرد

دنانما: منتخب مردم شهرستان های چهارگانه کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل و همکاری دوسویه مجلس و دولت بهترین و مناسب ترین راهکار برای حل مشکلات مردم در حوزه های گوناگون است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما، عدل هاشمی پور افزود: پیگیری امور از جمله تامین اعتبار لازم برای فعال شدن پروژه ها نیز در راستای همکاری و تعامل با مجموعه دولت و مدیریت اجرائی استان مورد توجه خواهد بود.

وی فعال کردن پروژه های راکد و نیمه تمام در بخش های مختلف را مهمترین برنامه کاری خود در این حوزه انتخابیه اعلام کرد.
هاشمی پور از جمله پروژه های راکد و تعطیل شده در شهرستان کهگیلویه را شامل مجتمع پتروشیمی، کارخانه سیمان و جاده ملی پاتاوه – دهدشت دانست و گفت: برای رفع مشکلات و موانع موجود این طرح های مهم از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهم کرد.
حدود ۹سال پیش عملیات اجرایی مجتمع پتروشیمی دهدشت درزمینی به مساحت ‎۱۱۰ هکتار در منطقه دشت کلاچو در پنج کیلومتری دهدشت آغاز شد.
اجرایی شدن این پروژه مهم که از مصوبات دوره اول سفر هیات دولت نهم به استان کهگیلویه وبویراحمد بوده در هاله ای از ابهام قرار دارد و تنها در حد فنس کشی و دیوار چینی اولیه باقی مانده است.
هاشمی پور مشکلات متعدد،فقر ومحرومیت و مهاجرت های بی رویه در شهرستان های چهارگانه حوزه انتخابیه خود بویژه روستاها را یادآور شد وگفت: تنها راه خروج این منطقه از بن بست ترویج فرهنگ مدیریت جهادی و اهتمام بر کارهای عمرانی و طرح های اشتغالزا و پایدار است.
وی یکی از راهکارهای اساسی برای توسعه و آبادانی در منطقه و حوزه انتخابیه خود را توجه به اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاست های ابلاغی آن از سوی مقام معظم رهبری اعلام کرد.
هاشمی پور تحقق این مهم را نیازمند نیروی انسانی فعال، پویا و دارای تفکر و روح انقلابی دانست و گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد بویژه حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ سرشار از نیروهای کارآمد، فعال و متخصص در حوزه های مختلف است.
وی گفت: توانمندسازی روستاها، توسعه متوازن و عادلانه منابع و امکانات و توجه به تولید داخل بویژه در مناطق مستعد و با ظرفیت های بالقوه از دیگر ابزارها و الزام های مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی است.
هاشمی پور مکانیزه کردن و توجه به بخش کشاورزی ،توسعه روش های نوین آبیاری و پیگیری برای فعال شدن برخی سدهای راکد از جمله سدکوهبرد را نیز از دیگر برنامه های کاری خود در حوزه انتخابیه اش اعلام کرد.
وی از تشکیل اتاق فکر و مشاوره در هر یک از شهرستان های چهارگانه حوزه انتخابیه خود و تدوین یک برنامه منسجم با زمانبندی مشخص چهارساله در بخش های گوناگون خبر داد.
هاشمی پور طرح تحول سلامت را یکی از پروژه های مهم و تاثیرگذار در ایجاد رضایت مندی عمومی جامعه بویژه مناطق محروم کشور دانست و یادآور شد: تلاش برای استمرار و رفع موانع موجود این طرح ملی با کمک سایر نمایندگان نیز از جمله برنامه های کاری مهم مجلس دهم محسوب می شود.
منتخب مردم کهگیلویه گفت: نیازسنجی درست و برنامه ریزی مناسب برای عملیاتی کردن برنامه های خود در هر بخشی از جمله حوزه های اقتصادی ، فرهنگی ، بانوان، جوانان ، اشتغال و ورزش و آموزش و پرورش نیز انجام شده است.
براساس گزارش ستاد انتخابات وزارت کشور، عدل هاشمی پور از مجموع ۱۳۸ هزار و ۹۶ رای ماخوذه با کسب ۵۹ هزار و ۱۳۰ رای حائز اکثریت آراء شد و به مجلس راه یافت.
دراین حوزه ، حجت الاسلام سید محمد موحد نیز با ۴۶ هزار و ۸۴۰ رای نفر دوم و علی کامرانی مقدم با ۲۸ هزارو ۵۲ رای سوم شدند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.