ساختمان جدید پاسگاه انتظامی شهر پاتاوه افتتاح شد

دنانما: ساختمان جدید پاسگاه انتظامی شهر پاتاوه با حضور استاندار و فرمانده انتظامی استان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما به نقل از پایگاه خبری پلیس، آئین افتتاح ساختمان جدید پاسگاه انتظامی شهر پاتاوه با حضور استاندار، فرمانده انتظامی استان و رؤسای حفاظت اطلاعات و پلیس راه و معاون مهندسی، معاون عمرانی استاندار، اعضای شورای تأمین شهرستان و مسئولان محلی شهر پاتاوه برگزار شد.

سردار “غلامعباس غلامزاده” در این مراسم، ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات اعضای شورای تأمین شهرستان دنا، گفت: نوسازی اماکن نیروی انتظامی و توجه به تجهیز آنها در خدمت رسانی مطلوب پلیس به مردم نقشی مؤثر و ارزنده دارد.

وی با بیان اهم عملکرد انتظامی استان در بخش های مختلف در یکسال گذشته، ابراز داشت: تلاش همه همکاران در بخش های مختلف انتظامی باعث کاهش چشمگیر جرایم شده است.

غلامزاده افزود:یکی از مأموریت های  مهم نیروی انتظامی استان، تأمین امنیت مطلوب قبل، حین و بعد از انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی بود که این مهم به نحو شایسته ای با حضور چشمگیر مأموران اتنظامی در سراسر استان و در امنیت کامل انجام گرفت و باعث سربلندی پلیس استان شد.

فرمانده انظامی استان در ادامه با اشاره به اینکه احداث ساختمان های جدید پاسگاه های انتظامی زیلایی و لنده در آینده ای نزدیک شروع خواهد شد، از تلاش های و زحمات مجریان ساخت پاسگاه پاتاوه قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم، موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از فرمانده انتظامی استان در ساخت و تجهیز ساختمان جدید پاسگاه انتظامی شهر پاتاوه گفت: تلاش نیروی انتظامی استان در تأمین امنیت انتخابات امسال که از حساس ترین اتخابات بود، مثال زدنی است که در همین جا مراتب قدردانی و تشکر خود را از کلیه کارکنان نیروی انتظامی استان اعلام می کنم.

خادمی اظهار داشت: با هوشیاری و حضور گسترده نیروی انتظامی استان قبل، حین و بعد از انتخابات شاهد نظم و امنیتی مطلوب در سراسر استان بودیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: مقوله امنیت ابتدایی ترین و مهم ترین نیاز جامعه بشری است که وجود این نعمت بزرگ را در کشور مدیون تلاش های شبانه روزی نیروهای خدمات انتظامی کشور هستیم.

پاسگاه پاتاوه (۱) پاسگاه پاتاوه (۲) پاسگاه پاتاوه (۳) پاسگاه پاتاوه (۴) پاسگاه پاتاوه (۵)

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.