آغاز نخستین جشنواره قلم در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

دنانما: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز نخستین جشنواره قلم در مدارس آموزش از راه دور این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما، هادی زارع‌پور صبح امروز در نشست ستاد استانی جشنواره قلم ویژه مدارس آموزش از راه دور این استان اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌ها و همایش‌ها یکی از راه‌های اساسی برای موفقیت در امر آموزش و تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: جشنواره قلم نیز به همین منظور در استان راه‌اندازی می‌شود تا بتوان خلاقیت را هر چه بیشتر در بین دانش‌آموزان ایجاد کرد.

این مسئول گفت: همچنین یکی دیگر از اهداف راه‌اندازی جشنواره در استان، ایده‌پردازی است تا روحیه خودباوری نیز در بین نسل جوان ما هر چه بیشتر پرورش یابد.

 زارع‌پور به نحوه برگزاری جشنواره و سطوح آن اشاره کرد و گفت: جشنواره در سطوح آموزشگاهی و در مرحله بعدی سطح استانی و در نهایت در سطح کشوری اجرا خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: جشنواره در رشته‌های خاص همچون خدمات و کشاورزی و صنایع دستی با حضور خانواده دانش‌آموزان معلمان و خود دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه فرصت ارائه آثار پایان فروردین سال آینده است تصریح کرد: برای دستیابی به جزئیات جشنواره علاقه‌مندان می‌توانند به سایت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.

 

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.