ایجاد اشتغال با شروع ساخت پارکینگ و مجتمع تجاری تامین اجتماعی یاسوج

دنانما: مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد گفت: سرمایه گذاری بزرگ این سازمان برای ساخت پارکینگ و مجتمع تجاری در یاسوج اشتغالزایی مناسبی را فراهم خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنانما، عباس نورمحمدی افزود: ساخت این طرح در زمینی به مساحت ۲۰هزار متر مربع جذب میلیاردها ریال سرمایه گذاری را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: دو طبقه اول این مجتمع به پارکینگ اختصاص دارد و بخش زیاد از مشکلات ترافیکی و نبود پارکینگ در شهر را برطرف خواهد کرد.
نورمحمدی اظهار داشت: چهار طبقه دیگر این طرح تجاری است و در قالب این طرح رستواران و شهربازی کودکان نیز پیش بینی شده است.
نورمحمدی با بیان این که پس از مدتها تلاش مشکلات حقوقی و مالکیت این زمین رفع شد و افزود: ساخت این مجتمع بزرگ در شش طبقه اشتغال موقت خوبی را برای جویندگان کار فراهم خواهد کرد .
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی ساخت این مجتمع خدماتی تجاری را به بخش خصوصی واگذار کرده است و بزودی عملیات اجرایی آن با میلیاردها ریال سرمایه گذاری آغاز خواهد شد.
شهر یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد به عنوان پایتخت طبیعت ظرفیت های بالایی برای سرمایه گذاری در بخش های صنعت، گردشگری و خدمات دارد.
موقعیت جغرافیایی وجود آبشار سیاحتی با پذیرش ۱۲هزار نفر در برخی از ایام تعطیلی فصلی به اهمیت گردشگری این شهر و سرمایه گذاری دراین بخش اهمیت ویژه ای داده است.
یاسوج با حومه حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.