مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

دنا نما: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از تسهیل در اقامت مسافران نوروزی این استان در مدارس با ثبت‌نام الکترونیکی خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، هادی زارع‌پور با بیان این که یکی از کارهای خوب آموزش و پرورش در سال‌های اخیر اسکان مهمانان نوروزی بوده است، اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های گردشگرپذیر در همه ایام سال و فصل‌های مختلف از جمله بهار و تابستان است.

وی ادامه داد: استان به راستی منطقه چهار فصل نام گرفته و به همین جهت مقصد گردشگری و مسافرت بخش زیادی از هموطنان به خصوص در ایام بهار و تعطیلات عید نوروز است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امسال نیز به مانند سال‌های قبل در همه مناطق ۱۳گانه استان مدارس ما آمادگی پذیرایی از مهمانان نوروزی را دارند.

زارع‌پور افزود: در نوروز ۹۴ پذیرایی خوبی از مهمانان نوروزی در مدارس استان داشتیم و سعی بر این است که در سال ۹۵ و تعطیلات سال جدید با رفع مشکلات گذشته و برطرف کردن نقاط ضعف، خدمات‌دهی بهتری به مهمانان نوروزی داشته باشیم.

وی به تعداد ۱۲ پایگاه‌ راهنمایی مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت:  همکاران برای بهترین استقبال از مسافران و مهمانان نوروزی توجیه شده‌اند.

این مسئول افزود: یکی از کارهای خوبی که برای تسهیل در اقامت مسافران و گردشگران نوروزی در نظر گرفته شده ثبت‌نام اینترنتی برای اقامت است که مسافران و مهمانان می‌توانند با مراجعه به سایت آموزش و پرورش استان به آدرسkb.medu.ir راهنمایی لازم را دریافت کنند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.