با افزایش غیر قانونی قیمت کالاها در ایام نوروز به شدت برخورد می شود

دنا نما: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازرسی ویژه از عرضه کنندگان کالا و خدمات در استان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، داریوش دیودیده در جمع ناظران افتخاری این سازمان افزود: در راستای نظارت بر بازار و کنترل کیفی محصولات و کالاهای ارائه شده در بازار ۶۰ بازرس و بیش از ۳۸۰ ناظر افتخاری در سطح استان فعالیت می کنند.

وی اظهار داشت: این طرح یک ماهه تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد و در این طرح اماکن تفریحی و ساحتی و خدماتی بازرسی و نظارت می شود.

دیودیده نظارت در بخش کالایی را شامل البسه، پوشاک، میادین میوه و تره‌ بار و نمایشگاه ‌های عرضه مستقیم کالا عنوان کرد.

وی افزود: در بخشهای خدماتی استان نیز اماکن تفریحی و فرهنگی، سیاحتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌ ها و رستوران ‌های بین ‌شهری، شرکت ‌های مسافربری، حمل و نقل درون شهری و برون شهری مورد بازرسی قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به افزایش غیر قانونی قیمت برخی کالاها در ایام نوورز، تاکید کرد: در این ایام نظارت و بازرسی از واحد های مختلف تولیدی، خدماتی و فروشندگان پوشاک، کیف و کفش و همه ارائه کنندگان کالا تشدید شده و با متخلفان به شدت برخورد می شود.

وی یادآور شد: مردم در صورت بروز هر گونه تخلف و یا گران فروشی ناظران این سازمان را مطلع کرده تا حق مردم در این ایام ضایع نشود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.