سرنوشت غمبار رودخانه بشار ناشی از قدرنشناسی مسئولان استان است

دنا نما: حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در جلسه دفاع از حقوق بیت المال که در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد گفت:  در سال جدید  و با همکاری بازرسی استان ، هر مدیری را که پنج مورد شکایت مستند علیه او انجام شود بازخواست می کنیم  و همچنین دادستان به عنوان مدعی العموم وارد ادارات می شود و مسائل و درخواست های مردمی را به صورت حضوری پیگیری می کند.

به گزارش پایگاه خبرب تحلیلی دنا نما، وی درباره مسأله رودخانه بشار گفت: اگر مسئولان استان قدر این رودخانه را می دانستند چنین سرنوشت غمباری را نداشت، به همین دلیل و با توجه به اهمیت راهبردی این رودخانه در استان پرونده بشار در آینده بسته می شود و بیت االمال به جایگاه واقعی خود بر می گردد.

رییس شورای قضایی استان گفت: در ایام نوروز با هر کسی که منابع طبیعی را تصرف کند برخورد سخت قضایی می کنیم و  دراین موضوع هیچ کس مصونیت قضایی ندارد و هرکسی که با قدرت شخصی و نفوذ در ادارات تاکنون حقوق بیت المال و منابع ملی را زیر پاگذاشته به پای میز محاکمه می آید.

در ادامه این جلسه کاظمی مدیر فنی استانداری گفت: سال گذشته سرگچینه از دست مردم گرفته شد و به سازمان همیاری شهرداری واگذاز شد دوباره از دست همیاری بیرون و مردم آن را تصرف کردند.

وی گفت: کسانی که گونها را بریدند و زمین آن را تبدیل به کشاورزی کردند دو جرم مرتکب شدند؛ یکی برای از بین بردن بوته های طبیعت  و دیگری برای تصرف زمین که انشاءالله قانون تکلیف آنها را مشخص خواهد کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.