اسرائیل در تیررس موشک های ایران اسلامی است

دنانما: نماز عبادی سیاسی جمعه درسومین هفته از اسفندماه ۹۴ به امامت حجت الاسلام والمسلمین افشار اقامه گردید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، خطیب جمعه پاتاوه با توصیه خود ونماز گزاران به رعایت تقوای الهی ،گفت: تقوا یلی است که انسان رابه بهشت می برد،وسپر آتش دوزخ است.
وی به ادامه مبحث هفته گذشته امر به معروف ونهی از منکر پرداخت وبیان کرد:وقتی موسای کلیم مامور تبلیغ وامر به معروف نسبت به فرعون شد از خداوند شرح صدر خواست.چون کسی که در برابر تمایلات ،غلط بعض مردم ایستاده است ، اگر سعه صدر نداشته باشدبا چند برخورد تند از انجام وظیفه دست بر خواهد داشت.
وی افزود: انبیاء چون شرح صدر داشتند تهمت ها وتخریب ها را با سعه صدر پشت سر می گذاشتند و انبیاء با تهدید و تبعید و شکنجه روبرو می شدند اما چون توجه به خدا داشتند وعاقبت در پیروزی را با اهل تقوا می دانستند، از کارشان دلسرد نمی شدند.
خطیب جمعه با توجه به نکته مهمی که امر ونهی باید مدنظر باشدبیان کرد:با کار بد مردم مخالف بود نه با خود مردم، با جهل وجهالت مخالف باشیم نه با جاهل؛ونگاهمان به گناهکار نگاه پزشک به بیمار باشد باید خوبی های او را هم در نظر بگیریم، ابتدا خوبی های او را بیان کنیم و او احساس کند ما دوستدار او هستیم.
ریس شورای فرهنگ عمومی پاتاوه درخطبه سیاسی نماز به مناسبت های مختلف از جمله ایام فاطمی اشاره و گفت:عظمت این شخصیت در حدیث ان الله یرضی لرضاه و یغضب لغضبها از پیامبر مقداری روشن می شود؛خداوند با خشنودی فاطمه خشنود و با ناراحتی او ناراحت می شود.

وی با دعوت از مردم ولایی شهر وبخش در روز شهادت دسته عزا به نیت زیارت قبر مخفی بی بی تا روستای کره حرم مطهر امام زاده بی بی زهرا خاتون ع با قصد قربت و با وضو شرکت کنند.
دکتر افشاردر بخش دیگری از سخنان خود به دیدار اعضای مجلس خبرگان بارهبر معظم انقلاب و توصیه های معظم له اشاره و اظهار کرد: کسانی که رأی نیاوردند به قانون احترام گذاشتند، و مثل فتنه ۸۸را بوجود نیاوردند که جای سپاس دارد .
دکتر افشار افزود: یکی ازویژگی انقلابی ماندن مجلس خبرگان حاشیه درست نکردن برای این نظام و نهاد مهمی مثل شورای نگهبان را زیر سوال نبردن است.
وی از لسان رهبر معظم گفت:افرادی که به شورای نگهبان حمله و هجمه می کنند کمک به دشمن می کنند و تعامل و ارتباط با آمریکا واسرائیل صحیح نیست.
خطیب جمعه با توجه به عدم اعتماد به آمریکا و اروپا خاطرنشان کرد:دنیا فقط اروپا وآمریکا نیست و اروپا در سیاست های علیه جمهوری اسلامی تابع آمریکا است.
وی همچنین گفت:گفتند با برجام اعتماد سازی می شود، وضعیت و رابطه ما بهتر می شود اما در هفته گذشته اوباما وضعیت رابطه با ایران را اضطراری اعلام کرد و تا یکسال دیگر این قانون را تمدید کرد.
فرمانده قرار گاه جمعه شهر پاتاوه به آزمایش موشک های بالستیک سپاه اشاره و اظهار کرد:موشک های ۲۰۰۰کیلومتری حدود ۱۲دقیقه به هدف اصابت می کند این یعنی اگر خطایی از امریکا واسرائیل سر بزند،اسرائیل در تیررس موشک های ایران اسلامی است.
وی با توجه به آیه شریفه واعدوا لهم ما استطعتم من قوه خاطرنشان کرد:هرچه ما در امور دفاعی ونظامی پیشرفت کنیم دشمنان نمی توانند به ما بد نگاه کنند وهم دستور قرآن است.
خطیب جمعه در خاتمه خطبه دوم به روز منابع طبیعی گریزی زدند و گفت: منابع طبیعی وثروت های عمومی متعلق به خدا ورسول است، حفظ این انفال ومنابع طبیعی باید برای نسل ها توسط ما انجام شود.
وی به مردم توصیه کرد:اگر به کوه می رویم بوته های گیاهان را از ریشه نکنیم ، واین منابع عظیم خدادادی را حفظ کنیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.