دستگیری ۱۲۰۰ سارق و کشف ۴۱۶۰ کیلو مواد مخدر بخشی از عملکرد نیروی انتظامی استان

دنا نما: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هرگونه ایجاد مزاحمت در چهارشنبه آخر سال برخورد شدید می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، سردار غلامعباس غلامزاده صبح دوشنبه، ۲۴ اسفند ماه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: با شادی مشروع مردم مخالف نیستیم اما با هرگونه مزاحمت برای مردم استان برخورد می شود.

کشف ۱۲هزار ترقه در کهگیلویه و بویراحمد

وی بیان کرد: در صورتی که فردی یا خودرویی در چهارشنبه آخر سال ایجاد مزاحمت و قانون شکنی کنند تا پایان تعطیلات نوروزی در پارکینگ توقیف خواهد شد. ۱۲ هزار عدد ترقه طی یک هفته اخیر در استان کشف و ضبط شده و ۱۴ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای طرح هایی برای تعطیلات نوروز امسال خاطرنشان کرد: با نیروی مضاعف و تمام توان در شهرها و روستاها و محورهای مواصلاتی در خدمت مردم و مسافران نوروزی استان هستیم.

سردار غلامزاده با بیان اینکه طرح ترافیکی از ۲۵ اسفند ماه ۹۴ تا ۱۵ فروردین ماه اجرا خواهد شد، تصریح کرد: طرح انتظامی و امنیتی ۲۵ تا ۱۴ فرودین ماه انجام خواهد شد که وظیفه ما در طرح انتظامی پیشگیری از وقوع جرم و تامین امنیت مردم و مسافران نوروزی است.

وی ادامه داد: ۳۰ ایستگاه انتظامی در اماکن عمومی، محل اسکان مسافران و تفرجگاههای استان پیش بینی شده است. همچنین گشتهای پیاده، موتوری و خودرویی جهت تامین امنیت تلاش خواهند کرد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نیروی انتظامی استان طی سالجاری در اکثر شاخص ها با همکاری مردم، مسئولان و اصحاب رسانه و مطبوعات وضعیت مطلوبی داشته است.

کاهش ۱۲ درصدی سرقت در کهگیلویه و بویراحمد

سردار غلامزاده با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون با کاهش ۱۹ درصدی سرقت نسبت به سال قبل مواجه بوده ایم، بیان کرد: بیش از ۵۰ باند سرقت عنف، مسلحانه و عادی توسط پلیس آگاهی استان شناسایی که ۱۲۰۰ نفر سارق در این رابطه دستگیر شده اند.

وی اضافه کرد: طی این مدت ۴ تن و ۱۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبظ شده است که در این زمینه ۶۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و تحویل مراجع قضایی شده اند و بیش از ۲۵۰ دستگاه خودرو در رابطه با حمل و جابجایی مواد مخدر توقیف شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشف سلاح طی سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در این استان افزایش ۲۸ درصدی داشت.

سردار غلامزاده افزود: از ابتدای سالجاری تا کنون تصادفات منجر به فوت درون شهری و برون شهری استان با کاهش مواجه بوده است و در مجموع حدود ۱۱درصد تصادفات منجر به فوت استان کاهش یافت.

افزایش ۵۰ درصدی کشف کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد

وی تصریح کرد: ۲۷۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف و ضبط شده که این میزان نسبت به مدت مشابه شال قبل افزایش ۵۰ درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طی سالجاری نزاع دسته جمعی نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش ۳ درصدی و نزاع فردی نیز با افزایش مواجه بوده است.

سردار غلامزاده خاطرنشان کرد: طی امسال ۲۲هزار عدد قرص روانگردان در سطح استان کشف و ضبط شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون در این استان ۱۳۶ مورد جرائم رایانه ای داشته ایم که تشکیل پرونده شده و برخی از آنها به انتخابات هفتم اسفند ماه برمی گردد. بیشتر این پرونده ها مربوط به کلاهبرداری، هتک حیثیت افراد و برداشت از حساب های بانکی است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.