احیای معاونت‌های ۴‌گانه شهرداری یاسوج در سال ۹۵

دنا نما: شهردار یاسوج از احیای معاونت‌های چهارگانه در سال آینده خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، محمدعلی جاوید دیشب در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری یاسوج در پایان سال ۹۴ اظهار کرد: بیشتر سعی ما در این سال فعالیت منطبق بر قانون و خدمات‌دهی هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان بود.

شهردار یاسوج بیان کرد: در حوزه‌های مختلف دستاوردهای خوبی در شهرداری داشتیم و توانستیم با تعامل با شورای شهر خدمات‌رسانی قابل قبولی داشته باشیم.

شهردار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که شهر یاسوج مرکز و پیشانی استان کهگیلویه و بویراحمد است، بیان کرد: برای اداره چنین شهری بدون برنامه‌ریزی مدون نمی‌توان اقدام کرد.

جاوید در بخشی دیگر از اظهارات خود با بیان این که شهرداری یاسوج برای بهتر اداره شدن نیاز به چارت معاونت‌ها دارد، افزود: در سال آینده با چهار معاونت شهرسازی، خدمات شهری، عمرانی و معاونت پشتیبانی فعالیت خواهیم کرد.

شهردار پایتخت طبیعت ایران بیان کرد: چارت سازمانی شهرداری یاسوج تنها ۷۰ نفر نیروی رسمی و سازمانی داشت که این تعداد را به ۳۰۰ نفر رساندیم.

این مسئول افزود: ادغام اتوبوسرانی و تاکسیرانی که سال‌ها در روی کاغذ مانده بود را اجرایی کردیم و اکنون با ادغام آن‌ها سازمان حمل و نقل و بار و مسافر را داریم.

جاوید در همین خصوص گفت: بخش بار سال‌ها در سطح شهر یاسوج بلاتکلیف بود که با این کار، متولی پیدا کرد.

شهردار یاسوج اولویت خود و همکارانش در شهرداری یاسوج را برای سال ۹۵ توجه ویژه به مسائل فرهنگی ذکر کرد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.