امداد و نجات ۴۷۳ گردشگر حادثه دیده در کهگیلویه و بویراحمد

دنا نما: مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۷۳ گردشگر نوروزی آسیب دیده حوادث از ابتدای تعطیلات نوروزی از خدمات امداد و نجات این جمعیت بهره مند شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، مسعود مثنوی روز پنجشنبه افزود: از ۲۷اسفند تاکنون ۳۹ حادثه بویژه جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است.
وی اظهار کرد: از این حادثه دیدگان ۲۶ نفر به مراکز درمانی انتقال داده شده اند و سایر افراد به صورت سرپایی درمان شده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برای امدادرسانی به این حوادث ۴۲ تیم در قالب ۱۴۴ امدادگر و ۹۰ دستگاه آمبولانس به محل حوادث اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۴ هزار و ۹۴۲ اقلام فرهنگی در قالب بروشور، پیام ایمنی و نقشه راهنما بین گردشگران نوروزی این استان توزیع شد.
مثنوی تصریح کرد: این اقلام فرهنگی با مشارکت ۵۳۳ نفر روز داوطلب جوانان هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از ۲۵ اسفند تاکنون بین مهمانان نوروزی توزیع شده است.
وی از بهره مندی ۲۸ هزار نفر از خدمات طرح ایمنی و سلامت در قالب مراجعه به پست های ثابت و سیار برای راهنمایی، مراجعه به خیمه نماز، خیمه های دوستدار کودک و چادرهای سلامت به گردشگران در این استان خبر داد.
مثنوی اظهار کرد:۴۱ پایگاه در محورهای مواصلاتی، مبادی ورودی و خروجی کهگیلویه و بویراحمد با استقرار بیش از ۷۰ خودروی امدادی در حال خدمات رسانی به مهمانان نوروزی است.
استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران هر ساله در تعطیلات نوروزی میزبان بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر گردشگر نوروزی است.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.