نا امیدی از رحمت خدا از گناهان کبیره است

دنانما: نماز عبادی سیاسی جمعه شهر پاتاوه در اولین جمعه سال ۱۳۹۵ به امامت حجت الاسلام والمسلمین پناهی ریس شورای سیاستگذاری ایمه جمعه استان کهگیلویه وبویر احمد اقامه گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، خطیب موقت جمعه در ابتدا با توصیه خود ونماز گزاران به رعایت تقوای الهی ،به سفارش مولا علی ع  اشاره وبیان کرد:شما را به پنج چیز سفارش می کنم که اگر برای تحصیل آن سوار بر شتران شوید و در اطراف بیابانها گردش کنید سزاوار است ؛ کنایه از اینکه هر قدر زحمت برای تحصیل آن بکشید بجا ونیکو است.

ریس دفترشورای سیاستگذاری ایمه جمعه افزود: جز به خدا امید نداشته باشید؛لا یرجون احد منکم، ناامیدی از رحمت خدا از گناهان کبیره است.

وی افزود:در سختی ها ودشواری های زندگی امیدها را ازدست ندهیم –یکی از راه های رسیدن به موفقیت وخوشبختی امیداست و انسان به امید زنده است وزندگی امیدوارانه پیروزمندانه است.

خطیب موقت همچنین گفت:اگر آسمانها وزمین راه را بر بنده ای ببندند واو تقوای الهی پیشه کند خداوند حتمآ راه گشایشی برای او فراهم خواهد کرد واز جایی که گما ن ندارد روزیش خواهد داد، تقوا به انسان قدرت تشخیص می دهد ،تشخیص حق از باطل.

حجت الاسلام پناهی در خطبه دوم نماز به ۱۱ فروردین سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) وروز میلاد معمار کبیر انقلاب به روایتی از پیامبراسلام ص اشاره وبیان کرد: من خورشیدم وعلی ع وفاطمه زهره وناهید است وحسن وحسین علیه السلام دوستاره نور افشان هستند.

حجت الاسلام پناهی با تبریک۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار کرد:روزی که مردم ایران یکپارچه قریب به ۹۸درصد به جمهوری اسلامی آری گفتند و نظام سلطه را به زباله دان تاریخ انداختند.

خطیب موقت جمعه در پایان به ۱۳ فروردین هم گریزی زد وخاطرنشان کرد:ما باید فرهنگ ورود به طبیعت را رعایت کنیم قدر این نعمت بزرگ الهی بدانیم ، در این روز از یاد خدا غافل نشویم؛ طبیعت را آلوده نکنیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.