نرخ کرایه تاکسی در کهگیلویه فعلا تغییری نکرده است

دنا نما: رئیس تاکسیرانی کهگیلویه با اشاره به اینکه هنوز دستورالعمل افزایش نرخ کرایه حمل و نقل درون‌شهری ابلاغ نشده است گفت: با رانندگانی که کرایه اضافه دریافت کنند به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، وحید عطایی با بیان اینکه تاکنون شورای اسلامی شهر و فرمانداری شهرستان هیچ مصوبه‌ای برای افزایش نرخ کرایه تاکسی صادر نکرده است اظهار داشت: نرخ کرایه تاکسی و آژانس‌های تاکسی تلفنی تا تصمیم‌گیری شورای شهر و فرمانداری هیچ تغییری نخواهد کرد.

رئیس تاکسیرانی کهگیلویه افزود: نرخ کرایه تاکسی در مسیرهای مختلف در سطح شهر دهدشت ۴۰۰ تومان است و هر گونه افزایش دریافت از مسافر تخلف محسوب می‌شود و با فرد خاطی بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: کرایه تاکسی‌های تلفنی نیز در مسیرهای کوتاه ۱۵۰۰ و سایر مسیرها ۱۸۰۰ تومان است.

وی با بیان اینکه تا زمان ابلاغ افزایش نرخ کرایه حمل و نقل درون‌شهری، قیمت کرایه با نرخ سابق محاسبه می‌شود گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی ناوگان درون‌شهری شماره تاکسی متخلف را به ۳۲۲۶۱۱۰۰ گزارش دهند تا در سریعترین زمان ممکن رسیدگی شود.

وی، با اشاره به فرسوده بودن تاکسی‌های دهدشت نیز عنوان کرد: عمر مفید بیش از ۷۰ درصد تاکسی‌های درون‌شهری به اتمام رسیده و باید از ناوگان حمل و نقل خارج شوند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.