پوشاک فروشی های کهگیلویه و بویراحمد بیشترین تخلف صنفی را در ایام نوروز امسال داشتند

دنا نما: رئیس گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰۹ فقره پرونده تخلف صنفی در طرح کشیک نوروزی از ۱۶ اسفندماه ۹۴ تا ۱۴ فروردین امسال در استان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، ‘یزدالله آروند’ میزان جریمه نقدی این تعداد پرونده را نیز افزون بر دو میلیارد ریال اعلام کرد.

وی تصریح کرد: تمامی این پرونده ها نیز در شعبه های اداره کل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد رسیدگی و مختومه شد.
آروند اظهار کرد: برای اجرای این طرح در کهگیلویه و بویراحمد از شش اکیپ شامل یک اکیب ثابت و پنج مورد سیار برای کنترل و نظارت مطلوب بر بازار استان استفاده شد.
وی عنوان کرد: از زمان آغاز این طرح تاکنون بیش از یک هزار و۶۰۰گشت و ماموریت مشترک در کهگیلویه و بویراحمد انجام و ۵۰۹ فقره پرونده تخلف صنفی متشکله به شعبه های اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.
آروند بدون اشاره به آمار، گفت: بیشترین پرونده های تخلف صنفی تشکیل شده در این مدت مربوط به گرانفروشی و درج نکردن قیمت بود.
وی افزود: پوشاک فروشی ها، رستوران ها و سوپر مارکت های کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب بیشترین تخلفات صنفی را در این مدت داشته اند.
آروند ابراز داشت: دستگاه های نظارتی کهگیلویه و بویراحمد نیز همراه با اداره کل تعزیرات حکومتی استان در طول مدت اجرای طرح کشیک نوروزی به طور شبانه روزی آماده همکاری و کنترل بازار بودند.
وی تصریح کرد: یکی از تخلفات محسوس در سال های گذتشه بویژه نوروز پارسال مربوط به میوه شب عید بود که امسال با توجه به هماهنگی های انجام شده و همکاری مطلوب ازسوی سازمان جهاد کشاورزی شاهد بوز کمترین تخلف و نارضایتی در این زمینه بودیم.
وی بیان کرد: نظارت بر بازار کهگیلویه و بویراحمد و قیمت و کیفیت کالاها و خدمات ارائه شده بعد از ایام تعطیلات نیز به طور جدی و مستمر ادامه خواهد داشت و با متخلفان نیز برخورد قاطع خواهد شد.
کهگیلویه و بویراحمد دارای بیش از ۲۱ هزار واحد صنفی است

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.