پروازهای فرودگاه یاسوج در هفت روز هفته برقرار شد

دنا نما: مدیر فرودگاه یاسوج از برقراری پروازهای فرودگاه یاسوج در هفت روز هفته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، علی محسنیان با اشاره به از سرگیری پروازهای فرودگاه یاسوج در هفت روز هفته گفت: پروازهای فرودگاه تهران به فرودگاه یاسوج در ساعت ۵:۴۰ دقیقه صبح انجام می‌شود و ساعت پرواز از فرودگاه یاسوج به تهران در ساعت ۸ صبح است.

مدیر فرودگاه یاسوج اظهار کرد: فرودگاه یاسوج از برکات سفر مقام معظم رهبری به استان در سال ۷۳ است و در سال ۷۹ این فرودگاه به بهره‌برداری رسید که توسعه و تطویل باند فرودگاه یاسوج در دستور کار قرار دارد.

وی توسعه فرودگاه یاسوج را گام مهمی در جهت توسعه و پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و تصریح کرد: در حال حاضر طول باند فرودگاه ۲ هزار و ۶۰۰ متر است و قابلیت نشست و پرواز هواپیما در فرودگاه وجود دارد اما باید به سمتی برویم که بتوانیم این حوزه را توسعه دهیم.

این مسئول اضافه کرد: بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تطویل باند فرودگاه یاسوج نیاز است که در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز برای پروژه تطویل باند فرودگاه، این پروژه مهر ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

محسنیان یکی از موانع اصلی پروازی فرودگاه یاسوج را وجود ساختمان زندان مرکزی شهر یاسوج دانست و افزود: وجود ساختمان زندان مرکزی از موانع اصلی پروازی فرودگاه است که امیدواریم اقدامات لازم برای رفع این مشکل اساسی از سوی مسئولان استان اندیشیده شود.

مدیر فرودگاه یاسوج بیان کرد: وجود دکل‌های روشنایی ورزشگاه ۱۵ هزار نفر یاسوج از مشکلات اساسی ما بود که با تلاش مسئولان کشوری و استانی این مشکل برطرف شد.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.