مقابله با هجمه های دشمنان با احیاء آموزه های دینی امکان پذیر است

دنا نما: مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: احیاء ارزش‌های دینی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، حجت‌الاسلام حمید برازش پیش از ظهر امروز در گردهمایی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نعمت نظام جمهوری اسلامی و برکات این نظام برای دیگر مسلمانان جهان اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه و مسئولیت ما اهتمام در تقویت و بالندگی نظام است و باید از همه ظرفیت‌ها خصوصاً ظرفیت مناسبت مذهبی در این راستا استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پاسداشت از دستاوردهای نظام و انقلاب را از مهم‌ترین مسئولیت‌های تبلیغات اسلامی برشمرد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی باعث آبرو و عزت مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان شده است.

وی بیان کرد: امروزه دشمنان در تلاش هستند تا سه اصل و مبانی نهضت عاشورا، فرهنگ مهدویت و ولایت فقیه را تخریب کنند که وظیفه همه ما بیان نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان برای نسل جوان و نوجوانان است.

این مسئول نقش علما و مبلغین دینی را در پیشبرد استراتژی دینی و محوری مهم دانست و گفت: از آنجا که دشمنان در صدد تضعیف و حذف دین از صحنه زندگی و به تبع آن شکست نظام اسلامی هستند، علما و مبلغین دینی می‌توانند با ترویج و گسترش فرهنگ اسلام ناب علاوه بر پیشبرد آرمان‌های نظام، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بازگشت به اسلام ناب و احیاء ارزش‌های دینی را از مهم‌ترین راه‌های مقابله با دشمنان دانست و افزود: با برنامه‌ریزی مناسب و برگزاری برنامه‌های خوب فرهنگی و احیاء آموزه‌های دینی می‌توان با هجمه‌های دشمنان مقابله کرد.

برازش با اشاره به ماهیت فرهنگی و دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی و لزوم تقویت فرهنگ دینی افزود: شاخصه اصلی و ماهیت نظام ما فرهنگی است که با شکل‌گیری این نظام بعد دینی و معنوی مردم تقویت و یک مدل حکومت مذهبی موفق به مردم ارائه می‌شود.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.