کدورت های انتخاباتی دانشگاه یاسوج با پایان یافتن انتخابات فراموش شده است

دنا نما: رئیس دانشگاه یاسوج گفت: انتخابات تمام شد و اکنون دیگر بحث و جدل و کدورت‌های انتخاباتی در دانشگاه یاسوج وجود ندارد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دنا نما، محمودرضا رحیمی در دیدار اعضای هیئت رئیسه دانشگاه یاسوج با آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی با اشاره به دستاوردهای دانشگاه یاسوج در سال گذشته اظهار کرد: دانشگاه یاسوج از نظر علمی و پژوهشی یکی از دانشگاه‌هایی در کشور است که رتبه‌های آن ارتقا داشته است.

رئیس دانشگاه یاسوج با اشاره به موفقیت اساتید این دانشگاه به عنوان دانشمندانی که در دانشگاه‌های جهان اسلام صاحب رتبه شده‌اند، اظهار کرد: در سال گذشته از نظر رتبه‌بندی دانشگاهی در کشور ۴ پله صعود داشتیم و موفق شدیم از رتبه ۲۸ کشوری به رتبه ۲۴ ارتقا پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه تأثیرگذاری در پژوهش حائز رتبه نهم و در حوزه پژوهش فنی و مهندسی هم رتبه دوم را کسب کردیم گفت: قائدی به عنوان یکی از دانشمندان برجسته از دانشگاه یاسوج در کشور و در جشنواره نانو رتبه پنجم را به خود اختصاص داد.

رحیمی همه این موفقیت‌ها را در حالی دانست که به نسبت تعداد کم اعضای هیئت علمی این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه‌های کشور کسب شده است.

رئیس دانشگاه یاسوج همچنین با اشاره به انتخابات دهمین دوره مجلس و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هرگونه بحث و جدل و کدورت انتخاباتی اکنون با پایان انتخابات فراموش شده است و کدورتی نخواهد بود.

وی گفت: اجازه نمی‌دهیم هیچ حرکتی در روند حرکت علمی دانشگاه مشکل و خللی ایجاد کند.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.