امریکا به تعهدات خویش عمل نمی کند

 

دنانما:؛ نماز عبادی سیاسی جمعه در سومین هفته از بهار ۹۵ شهر پاتاوه به امامت حجت الاسلام والمسلمین افشار اقامه گردید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری دنانما،خطیب جمعه پاتاوه با توصیه خود ونماز گزاران به رعایت تقوای الهی ،با ذکر آیه شریفه والمومنون والمومنات بعضهم اولیاء بعض یامرون با لمعروف وینهون عن المنکر ؛به تآ ثیر کلام ما برای امر به معروف اشاره وبیان کرد:تآثیر کلام ما زمانی بیشتر می شود که خود گرفتار منکر نبا شیم وبه آنچه سفارش می کنیم ابتدا خودمان عمل کرده باشیم تا مشمول انتقادهای  قرآن نباشیم .

خطیب جمعه پاتاوه به سخن حضرت امیر ع تاخودم کاری را انجام ندهم سفارش به آن نمی کنم ، وتا خودم از کاری دوری نکنم شما را از آن باز نمی دارم اشاره وگفت:اصلاح خود مقدم بر اصلاح جامعه است.گام اول هدایت خود وخانواده است.

ریس شورای فرهنگ عمومی پاتاوه در خطبه سیاسی نماز به قضیه برجام وعدم پایبندی امریکا به قرارداد بین ایران وکشورهای دنیا اشاره واظهار کرد:متاسفانه آمریکا به تعهدات خویش عمل نمی کند،اوباما ریس جمهور آمریکا گفته است تهران برای دیدن اثرات رفع تحریم رفتارش را تغییر دهد.

دکتر افشار به ساده لوحی بعض از افراد در خصوص رفتار معتدل ریس جمهور آمریکا گفت:اولآ بعضی می گویند اوباما رئیس جمهوری معتدل وخوب است چنین نیست با پنبه سر می برد؛ضربه ای که او باما به ایران زده هیچ رئیس جمهوری نزده است؛ثانیآ تنها ریس جمهوری که از آمریکا در سفارت رژیم صهیونیستی در آمریکا حضور پیدا کرد واعلام حمایت از رژیم جعلی کرد اوباما بود.

وی افزود:اوباما می گوید به روح برجام عمل کنید تا رفع تحریم ها را بچشید،یعنی حزب الله لبنان را حمایت نکنید –یعنی اسرائیل را به رسمیت بشناسید، یعنی سلاح مثل موشک نداشته باشید.

فرمانده قرارگاه جمعه پاتاوه به انباشت تسلیحات هسته ای آمریکا اشاره وخاطر نشان کرد:جالب است آمریکا خود بزرگترین سلاح های هسته ای را دارد،امریکا در منطقه ما این همه رفتارهای خطرناکی مثل حمایت از داعش دارد از آن طرف دنیا

می خواهد امنیت را در خاورمیانه برقرار کند اما حمایت های ایران از حزب الله را رفتار خطرناک می داند.

دکتر افشار افزود:دشمنی آمریکا با ما نه نیازمند مباحث عمیق فلسفی است ونه تحلیل های چند لایه وکافی است نگاهی به سخنان مسئولین آمریکا در این ۲ماه بکنید تا متوجه دشمنی آنها شوید.

حجت السلام والمسلمین افشار همچنین به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص نیازمندی کشور هم به سلاح وهم گفتگو بیان کرد:حضرت آقا در سخنرانی اخیرشان تذکر دادند.

دکتر افشار با ذکر این پرسش چرا باید از لحاظ نظامی مجهز باشیم اظهار کرد:چون اگر مجهز بودیم جنگ ، هشت سال طول نمی کشید ودر همان سال اول صدام را سر جایش می نشاندیم ،صدام در زمان جنگ با ۳۷۰ موشک شهرهای ایران را زد پس باید توان نظامی خویش را تقویت کنیم.

خطیب جمعه منطقه پاتاوه هم در تکذیب سخنان عراقچی درجهت اینکه  تحریم های موشکی  نقض برجام نیست گفت:سخنان آقای عراقچی در این دو هفته اخیر در صدا وسیما بیان کرد که تحریم های موشکی نقض برجام نیست چرا اتفاقآ نقض برجام است مگر قرار نبود که اگرآمریکا تحریم جدیدی بکند ما هم مقابله به مثل کنیم ،مگر رهبری صریحآ این موضوع را نفرمودند؟ مگر مجلس این قانون را وضع نکرد.

آقای افشار اضافه کرد:این بند جزو مفاد بود که هرگونه تحریم توسط آمریکا وکشورهای اروپایی نقض برجام است وباید مقابله به مثل شود،باید از حالت انفعال خارج شویم وبا قدرت وصراحت وقتی آنها به مفاد برجام عمل نمی کنند جوابشان را بدهیم.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.